آرشیو پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۸۷، شماره ۴۰۷۴
داخلی
۵

سلام ایران

جوابیه:

درخصوص مطلب مندرج مورخه 87‎/5‎/28 تحت عنوان «برخورد با اراذل و اوباش و قاچاقچیان مواد مخدر در پارک غدیر خیابان هنگام» به اطلاع می رساند:فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام داشته دو مرحله پاکسازی از محل انجام گرفت که در این رابطه تعدادی موادفروش دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح داده شده اند.

روابط عمومی ناجا

بازنشستگی:

پیرو دستور رئیس جمهور محترم مبنی بر افزایش 200 هزارتومانی حقوق بازنشسته های کشوری و لشکری از ایشان استدعا دارم نسبت به افزایش حقوق بازنشسته های تامین اجتماعی و مستمری بگیران هم دستور صادر کنند.

یک شهروند

جاده روستایی:

از روستای خشکه ور علیا، ده مولا، برج عباس خان در اراک تماس می گیرم. حدود 5 سال است 15 کیلومتر از جاده روستایی ما نیاز به آسفالت دارد. زیرسازی آن انجام شده اما برای آسفالت آن اقدامی صورت نمی گیرد.

سرایی

کارمزد بانکی:

دریافت کارمزد بانکی از عملیات بانکی برای مردم و خصوصا بازاریان مشکلات عدیده ای به همراه داشته است. از مسئولان تقاضای تجدیدنظر داریم.

صداقت

سبد کالا:

آیا سبد کالای ماه مبارک رمضان به پرسنل رجا تعلق می گیرد

اسحاقی

دستفروش ها:

برای ساماندهی دستفروش ها پیشنهاد می دهم شهرداری مکان هایی را به صورت مشخص برای فعالیت اینگونه افراد در نظر بگیرد تا ضمن پیشگیری از سد معبر این افراد با خیال راحت بتوانند مخارج زندگی خود را تامین کنند.

تبریزی

آزمون پرورشی:

از پذیرفته شدگان آزمون پرورشی آموزش و پرورش هستم که در 27 مهر 86 برگزار شد. پس از طی مراحل مختلف و شرکت در کلاس های آموزشی که در ساری برگزار شد، با گذشت یک سال هنوز بلاتکلیفم.

یک شهروند

جوابیه:

درخصوص مطلب مندرج مورخ 87‎/6‎/11 به اطلاع می رساند پل عابر پیاده مکانیزه تقاطع بزرگراه حقانی و نفت جنوبی دارای 4 دستگاه پله برقی بوده که پله برقی در ضلع شمال غربی و جنوب غربی نصب شده است و دو دستگاه پله برقی ضلع شمال شرقی و جنوب شرقی پس از انتقال مراجعین به پله برقی های مربوطه متعاقبا و در اسرع وقت نصب می گردد. لازم به ذکر است وقفه صورت پذیرفته در نصب پله برقی ها به علت وجود معارض تیر برق در محل بوده که این امر با هماهنگی صورت گرفته با اداره برق و انتقال کابل هوایی فشار قوی به زیرزمین و حذف 2 اصله تیربرق در ضلع جنوبی بزرگراه امکان پذیر گردیده است.