آرشیو پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۸۷، شماره ۴۰۷۴
داخلی
۳

انتقال حاکمیت در امریکا فرصتی برای بازسازی قدرت این کشور است

گروه سیاسی فرمانده نیروی مقاومت بسیج جابه جایی قدرت در حاکمیت امریکا را فرصتی مناسب برای بازسازی قدرت این کشور در عرصه داخلی و بین المللی عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی نیروی مقاومت بسیج، حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب، فرمانده نیروی مقاومت بسیج در اولین همایش سراسری مسئولان بسیج طلاب در تهران، با اشاره به انتقال قدرت از جمهوریخواهان به حزب دموکرات در امریکا و تاکید بر این که حاکمیت امریکا در ریشه یکپارچه است، خاطرنشان کرد: صاحبان قدرت در حاکمیت جدید امریکا دنبال این هستند تا با تغییر تاکتیک در دیپلماسی خارجی، قدرت از دست رفته خود را دوباره بازسازی کرده و از یک درگیری سخت به یک تهاجم نرم تغییر روش بدهند.

طائب با اشاره به این که ملت ما یک ملت ضداستکباری است و هرچه متوجه تهدید بیشتری شود، انسجام و مقاومتش بیشتر می شود، گفت: از کسی که با نقاب دوستی می آید اما هدفش خیانت است و از زاویه مذاکره بدون قید و شرط وارد می شود، باید بیشتر احساس خطر کرد. وی با اشاره به چالش های جدی امریکایی ها در مقابله با نظام اسلامی ایران خاطرنشان کرد: برآورد امریکا این بود که تا سال 2020 جهان را به یک دهکده ارتباطی با یک ناظم واحد تبدیل کند و برای این امر پیش بینی برخی از شکست ها را هم کرده بود و با استفاده از تمامی عوامل قدرت خود همچون نظامی، اقتصادی، سیاسی و عملیات روانی، تمام تلاش خود را در راستای نشان دادن قدرت خود در افغانستان، عراق، فلسطین و لبنان در عرصه نظامی به نمایش گذاشت اما مقاومت ملت های مستضعف این ابزار قدرت نظامی امریکا را در هم شکست.

معاون فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: تنها قدرت باقی مانده آنها قدرت رسانه ای است که با انجام عملیات روانی سعی می کنند خود را سر پا نگه دارند.