آرشیو شنبه ۲۵ آبان ۱۳۸۷، شماره ۱۹۲۳۱
اخبار کشور
۳

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اهواز:

آمریکا جرات عملی کردن تهدید علیه ایران را ندارد

اهواز- خبرنگارکیهان:

اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون دلاورمردیها و ایثارگریهای شهداست.

سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش فاتحان سوسنگرد که به مناسبت 25 آبان سالروز شکست حصر سوسنگرد در این شهر برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: آمریکا با وجود سرمایه گذاری در زمینه های مختلف از جمله اقتصادی، نظامی، امنیتی و حیثیتی در عراق، در حال حاضر جرات عملی کردن تهدید علیه ایران را ندارد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه خون پاک شهیدان برای همیشه تاریخ پیام بزرگی را به دشمنان داد افزود: تا زمانی که مردم از جمهوری اسلامی ایران و نظام الهی حمایت و پشتیبانی می کنند، ایران اسلامی شکست ناپذیر خواهد بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران تداوم استقامت و پایداری در مقابل دشمنان و وفاداری به آرمانهای مقدس امام و شهدا را لازمه پایداری مسیر روشن شهیدان و انقلاب دانست و گفت: گذشتگان و نسل اول انقلاب که در هشت سال دفاع مقدس با ایثار و از خودگذشتگی و تحمل سختیها حماسه آفریدند امروز موجب شدند ایران اسلامی به قدرت منطقه تبدیل شود.

سرلشکر جعفری پیروزی و اقتدار رزمندگان در شکست حصر سوسنگرد را نمونه بارز و مثال زدنی از پیوند امت و رهبری دانست و افزود: با خدمات ارزنده صورت گرفته، سوسنگرد امروز قابل مقایسه با سوسنگرد گذشته نیست و آینده درخشانی در انتظار مردم آن است.