آرشیو شنبه ۲۵ آبان ۱۳۸۷، شماره ۱۹۲۳۱
اخبار ورزشی
۱۷

لیگ برتر بسکتبال دانشگاه آزاد و هیات خراسان تیم های بدون برد

طچهارمین هفته مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور با شکست خانگی تیم های هیئت بسکتبال شهرکرد و دانشگاه آزاد و پیروزی آرارات، پتروشیمی، بیم و صبامهر همراه بود.

هفته چهارم مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور با انجام دیدارهایی د رتهران (3 بازی)، شهرکرد، ماهشهر و بابل پیگیری شد.

تیم آرارات در سالن اختصاصی خود با غلبه بر هیئت بسکتبال خراسان رضوی دومین پیروزی در این فصل از رقابت ها را جشن گرفت تا خراسانی ها همچون دیدارهای گذشته به عنوان تیم بازنده زمین بازی را ترک کنند.

دانشگاه آزاد نیز در تهران نتیجه را به تراکتورسازی کردستان واگذار کرد تا مانند هیئت بسکتبال خراسان رضوی بدون برد برای حضور در سایر دیدارها آماده شود.مهرامی ها که برای برگزاری چهارمین دیدار خود به شهرکرد رفته بودند در یک بازی کاملایک طرفه سومین شکست این فصل را به تیم میزبان تحمیل کردند.

پتروشیمی و ذوب آهن تا پیش از دیدارهای این هفته در مکان های دوم و سوم جدول رده بندی قرار داشتند. این دو تیم برای انجام حساس ترین دیدار هفته در ماهشهر مقابل هم صف آرایی کردند. این بازی با شکست اصفهانی ها به پایان رسید.

بیم مازندران با غلبه بر لوله سبز شیراز دومین پیروزی خود را به دست آورد. صبامهر نیز در پایان دیدار مقابل شهرداری گرگان جمع امتیازاتش را به 6 رساند.در دیگر بازی این هفته تیم صبامهر 93 بر 84 تیم شهرداری گرگان را از پیش رو برداشت.