آرشیو شنبه ۲۵ آبان ۱۳۸۷، شماره ۱۹۲۳۱
حوادث
۱۹

تخریب مبادی ورودی شرکت توزیع برق کرمانشاه

کرمانشاه- خبرنگار کیهان:

در حرکتی غیرمسئولانه شهردار ی کرمانشاه اقدام به تخریب مبادی ورودی شرکت توزیع برق شهرکرد که بر اثر آن کلیه سیستم های ارتباطی، کنترل مرکزی و شبکه آبرسانی این شرکت نابود شد.

افشین محلوجی مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار کیهان درباره این اقدام شهردار ی ضمن اعلام خبر فوق افزود: چندین سال است که نواحی مختلف شهرداری از برق غیرمجاز استفاده می کنند و همین امر منجر شده که شرکت برق دچار زیان و خسارت فراوانی شود.

وی افزود: طی چندین بار تذکر شفاهی و کتبی به مسئولان شهرداری متاسفانه این اقدامات هم کارساز نشد، تا اینکه شرکت برق کابل های غیرمجازی که مناطق شهرداری از آن استفاده می کرده را قطع کرد.

محلوجی در ادامه اظهار داشت: شرکت توزیع برق یک شرکت تحت پوشش دولت است و اگر قرار باشد که نهادهایی چون شهرداری از انرژی برق سرقتی استفاده کنند دیگر چه انتظاری از یک شهروندی است که حتی توان پرداخت هزینه برق خود را ندارد و بدون انرژی برق و با مشقت زندگی می کند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق کرمانشاه گفت: بر اثر این اقدام شهرداری و تخریب مبادی ورودی شرکت، کلیه خودروهای سنگین شرکت که از سیستم های مجهز برخوردار بودند، نتوانستند روز پنج شنبه از پارکینگ خارج شوند و همین امر باعث شد، نیروهای امدادی نتوانند خرابیهای خطوط برق را مرمت کنند و بخش اعظمی از شهر کرمانشاه در خاموشی فرو رفت.