آرشیو پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۸۷، شماره ۲۴۳۴
جامعه
۱۷

ثبت نام عمره دانشجویی تا 3 آذر

گروه جامعه: ثبت نام عمره دانشجویی ویژه دانشجویان مجرد، متاهل و استادان از دوشنبه 20 آبان آغاز شده و تا سوم آذرماه ادامه دارد.

دانشجویان متقاضی می توانند با مراجعه به سایت عمره دانشجویی به نشانی www.labbayk.com نسبت به ثبت نام در عمره دانشجویی اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، قرعه کشی عمره دانشجویی با سهمیه ای حدود 27 هزار نفر، 5 آذر ماه در دانشگاه های سراسر کشور انجام می شود.

اعزام دانشجویان به عمره دانشجویی از فروردین 88 با اعزام دانشجویان دختر آغاز می شود.

براساس این خبر، امسال کاروان ها در استان ها تشکیل می شود و دانشجویان نمی توانند همانند سال های گذشته ایستگاه پروازی خود را انتخاب کنند که این مساله از تغییرات صورت گرفته در اعزام عمره دانشجویی امسال است.

همچنین پیشنهاد کاهش زمان عمره دانشجویی از 15 روز به 10 روز به منظور اعزام دانشجویان بیشتر، از سوی ستاد عمره دانشگاهی ارائه شده است.

امسال نیز همانند سال های گذشته با تفاهم صورت گرفته با بانک ملت به دانشجویان عمره گذار وام ارائه می شود، ولی میزان مبلغ وام عمره دانشجویی با افزایش 100 هزار تومانی600 هزار تومان شده است.

بنابراین خبر، سن اعزام دانشجویان مجرد به عمره دانشجویی حداکثر40 سال شده است و در زمینه اعزام دانشجویان متاهل نیز تنها دانشجویانی که از اول فروردین 86 به بعد ازدواج کرده اند، امکان ثبت نام در عمره دانشجویی را خواهند داشت.

ثبت نام امسال نیز در سه بخش دانشجویان مجرد، متاهل و استادان انجام می شود و دانشجویانی که در سال های گذشته به عمره دانشجویی مشرف شده اند، امسال اعزام نمی شوند و دانشجویانی که سال گذشته به دلیل تاخیرات پروازی و دیر آماده شدن مدارکشان اعزام نشدند، امسال در اولویت قرار دارند.