آرشیو پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۸۷، شماره ۴۰۸۰
ورزش
۲۱

قلعه نویی:2 بازیکن برزیلی را جذب می کنیم

گروه ورزشی سه بازیکن برزیلی برای حضور در تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران روز گذشته وارد تهران شدند تا پس از جلب نظر امیر قلعه نویی جذب این تیم شوند.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم استقلال روز گذشته پس از پایان تمرین درباره این بازیکنان گفت: از دو ماه قبل در خط هافبک و حمله نیاز به تقویت داشتیم و به همین خاطر درصدد برآمدیم تا سه بازیکن برزیلی را برای نیم فصل دوم جذب کنیم. در حال حاضر «فابیو بالا» که بازیکنی در خط میانی است، به همراه یک بازیکن دیگر وارد تهران شده است که از بین این دو یکی از آنها به طور یقین جذب می شود. همچنین یک مهاجم برزیلی نیز بزودی به تمرین های استقلال می آید که به احتمال زیاد او را نیز جذب خواهیم کرد و هدف از جذب این دو بازیکن تقویت خط هافبک و حمله استقلال است.

قلعه نویی درباره شایعه استعفایش با تکذیب آن گفت: هنوز زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده و من به مردم و هواداران استقلال دین دارم و تا زمانی که وعده خودم را عملی نکنم، از استقلال نمی روم.

وی درباره شایعه اختلاف با واعظ آشتیانی مدیرعامل باشگاه گفت: او صداقت بسیاری دارد و شیوه مدیریتش از نظر سخت افزاری، نرم افزاری و مالی کمک بسیاری به تیم استقلال کرده است و با توجه به حضور او و سایر دوستانم چشم انداز خوبی برای آینده استقلال می بینم.

وی در ادامه شایعه حضورش در تیم ملی امید را تکذیب کرد.