آرشیو یکشنبه ۳ آذر ۱۳۸۷، شماره ۴۰۸۲
ورزش
۲۵

ورزش ایران

تغییر موضع

در حالی که مدیر برنامه های افشین قطبی به صراحت گفته بود این مربی تحت هیچ شرایطی به پرسپولیس برنمی گردد روز گذشته موضع تازه ای از مهدی حاج باقر را شاهد بودیم. او این بار اعلام کرد که راه بازگشت قطبی به پرسپولیس باز است و احتمال دارد او استعفایش را پس بگیرد. حاج باقر حتی برخلاف آنچه در نامه خداحافظی قطبی آمده بود ادعا کرده که وی با پرسپولیس مشکلی ندارد و استعفایش تنها به خاطر احضار بی دلیل به کمیته انضباطی است.

قهرمانی جودوکاران ایران با شش طلاو یک برنز

جودوکاران تیم امید کشورمان در پایان رقابت های قهرمانی غرب آسیا موفق به کسب شش مدال طلاو یک برنز شدند و بر سکوی نخست ایستادند. در این رقابت ها که با حضور جودوکاران 8 کشور در اردن برگزار شد، در وزن منهای 81 کیلوگرم حمید قاسمی نژاد، در وزن منهای 90 کیلوگرم علی محمدنیا و در وزن منهای 100 کیلوگرم مجتبی نیک بین در منهای 60 کیلوگرم علی چالاک، در منهای 66 کیلوگرم وحید بنا و در وزن منهای 73 کیلوگرم محمد گروهی مدال طلارا کسب کردند.امیر ملکی پور نیز در وزن 100+ کیلوگرم در دیدار رده بندی با غلبه بر جودوکار عربستانی به مدال برنز رسید.

دیدار تیم ایران و منتخب باسک قطعی شد

وب سایت رسمی فدراسیون فوتبال باسک از قطعی شدن دیدار تدارکاتی تیم منتخب باسک و تیم ملی ایران خبر داد. این دیدار دوستانه روز 23 دسامبر (3 دی ماه) در ورزشگاه اختصاصی اتلتیک بیلبائو برگزار می شود.

تابستان آینده با شبکه 24 ساعته ورزش

معاون سیما از افتتاح شبکه 24 ساعته ورزش در تابستان سال آینده خبر داد و گفت: این شبکه تمام برنامه هایش ورزشی خواهد بود و چنانچه برنامه های ورزشی بیش از ظرفیت شبکه جدید باشد، شبکه های دیگر هم به پخش آنها مبادرت خواهند کرد