آرشیو سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۸۷، شماره ۶۵۸۳
صفحه آخر
۲۴

حجت الاسلام والمسلمین انصاری: نیروی دریایی حافظ مرزهای آبی است

بخش فرهنگی: هفتم آذرماه مصادف است با سالروز عملیات غرورآفرین نبرد ناوچه پیکان با نیروی دریایی رژیم صدام که در این نبرد بیشترین بخش از نیروی دریایی عراق منهدم شد و تا پایان هشت سال دفاع مقدس نتوانست عرض اندام کند.

این مطلب را حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی انصاری رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی اعلام کرد.

وی که در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما سخن می گفت به رشادت و دلاوری های رزمندگان ناوچه پیکان اشاره کرد و یادآور شد: حماسه ناوچه پیکان در تاریخ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ثبت گردیده ودشمنان بدانند فرزندان این ملت با تمام وجود از مرزهای آبی، خاک مقدس ایران حراست می کنند.

وی درادامه به فعالیت های عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش پرداخت و گفت: عقیدتی سیاسی در طول هشت سال برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، مسابقات وانس با قرآن را برای پرسنل و سربازان وظیفه تدارک می بیند و اجرا می کند که با استقبال خوب پرسنل روبرو می شود.

انصاری از اقامه نماز جماعت در مساجد و نمازخانه های ارتش خبر داد و گفت: بیش از 352 باب کتابخانه رسمی که دارای شناسنامه هستنددر ارتش فعالیت دارند و به پرسنل خدمات فرهنگی ارائه می دهند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به برنامه های پیش بینی شده برای هفتم آذر اشاره کرد و گفت: در این روز خانواده شهدا، جانبازان و فرماندهان ناوچه پیکان را در قالب همایشی جمع می کنیم واز آنان تجلیل به عمل خواهیم آورد. همچنین مراسم صبحگاه ستاد نیروی دریایی برگزار می شود و پرسنل این نیرو در نمازهای جمعه سراسر کشور حضور پیدا خواهند کرد.

وی در پایان به افتتاح چند پروژه در روز هفتم آذر در نیروی دریایی اشاره کرد و گفت: در این روز برنامه ویژه ای در پایگاه یکم نیروی دریایی در بندرعباس برگزار می شود.