آرشیو سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۸۷، شماره ۶۵۸۳
صفحه آخر
۲۴

رویداهای فرهنگی، هنری

حجت الاسلام والمسلمین شفیعی مدیر مهد قرآن استان مرکزی رشد و شکوفایی 6000 قرآن آموز شهرستان محلات را وحدت و همدلی بین مسئولین، اساتید و مربیان و مسئولان دستگاه های اجرایی استان مرکزی و شهرستان محلات دانست.

همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج به همت خواهران بسیجی حوزه 198 انسیه تحت پوشش ناحیه شهید بهشتی غرفه ثبت نام و عضوگیری بسیج در فضاهای عمومی راه اندازی شد و علاقه مندان می توانند با مراجعه به یکی از این پایگاه ها عضو بسیج شوند.

همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج دوره آموزش توجیهی ویژه نیروهای بسیجی گشت های عملیات در حوزه 181 شهید باکری برگزار شد.

همایش بین المللی پایش و مدل سازی آلودگی دریا از یازده تا سیزدهم آذرماه در جزیره کیش برگزار می شود.

فرهنگسرای سلامت، با همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی سهیل و با هدف ترویج فرهنگ ورزش در میان بانوان و ایجاد روحیه شادی و نشاط در میان این قشر از جامعه، اقدام به تاسیس اولین مدرسه فوتسال بانوان شمال وشمال شرق تهران نموده است.

امروزه با گسترش امکانات و کاربرد وسایلی چون رایانه درزندگی روزمره شهروندان، لزوم آشنایی ومهارت کار با این دستگاه بیش از پیش ملموس است.ازهمین رو، واحد آموزش فرهنگسرای سلامت، در راستای ارتقاء دانش شهروندان، اقدام به برگزاری دوره های آشنایی با رایانه نموده است. این دوره ها شامل: مبانی، ویندوز، فتو شاپ، اینترنت، رایانه کودک ونوجوان و... است.

کانون سینمای فرهنگسرای دانشجو در نظر دارد هر هفته یکی از فیلم های تاریخ سینما را نمایش دهد. اطلاعات مربوط به فیلم، کارگردان، مجموعه آثار و همچنین نقد فیلم در یک بروشور به شرکت کنندگان داده می شود.

کانون هم اندیشی فرهنگسرای دانشجو که به صورت کارگاه آموزشی و در زمینه معارف اسلامی برگزار می شود و جوانان دانشجو در آن شرکت کرده و در زمینه موضوعات گوناگون با یکدیگر به بحث و تبادل نظر می پردازند.

در برنامه” نگاه روز” کاری از گروه ایران و سیاست رادیو ایران که امروز از ساعت15:30 به مدت یک ساعت پخش می شود با توجه به سفر رئیس جمهور لبنان به تهران مناصبات ایران و لبنان بررسی می شود.

مجله عصرگاهی” کوچه رادیو پلاک 17"کاری از گروه ایران و حماسه رادیو ایران که هر روز به غیر از جمعه ها از ساعت17:15 به مدت دو ساعت به طور زنده به سردبیری محمد بخشایش پخش می شود با صفحات مختلف رادیویی به نوع خاص خودش برای مخاطبان بعدازظهر رادیو ایران اطلاع رسانی می کند.