آرشیو سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۸۷، شماره ۶۵۸۳
صفحه اول
۱

وزیر کشور در نشست استانداران؛ نهایت تعامل را با همه نهادها، سازمانها و نمایندگان مجلس برقرار می کنیم

وزیر کشور با بیان اینکه بدون تعامل و هماهنگی همه قوا و دست اندرکاران کارها پیش نمی رود، گفت: در چارچوب قانون تعاملی سازنده را با همه نهادها، سازمانها و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی برقرار می کنیم.

به گزارش “ایسکانیوز” به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، صادق محصولی که در نشست استانداران سراسر کشور سخن می گفت؛ تاکید کرد: نگاه ما اقتدار و عزت در عین تواضع و تعامل است.

وی با اشاره بر ضرورت اصلاح روشها و تحکیم جایگاه منطق و قانون افزود: باید فرهنگ رضای خدا را حاکم کنیم. ما دنبال حق هستم نه زورگویی و زورپذیری و این بدان معناست که در حین برقراری تعامل و حفظ احترام مسئولین، حرف خلافی که مبنای آن قانون نباشد از کسی نمی پذیریم.وی حکم خدا و شرع را مبنا دانست و با بیان اینکه قانون مداری چیزی است که ما باید به آن مراجعه کنیم تصریح کرد: باید در مرحله اول اخلاق را در وزارت کشور و استانداری ها حاکم کنیم.

محصولی با تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان بر ضرورت حاکم شدن فرهنگ بسیجی در کشور تاکید کرد و گفت: فرهنگ بسیجی یعنی عشق به خدا و اگر این فرهنگ را مبنا قرار دهیم، همه کارها درست می شود زیرا نتیجه هر کاری با خداست و باید همه کارها را برای خدا و رضای او انجام دهیم.