آرشیو سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۸۷، شماره ۶۵۸۳
صفحه اول
۱

نماینده ولی فقیه در سپاه: همه باید برای مقابله با توطئه های فرهنگی دشمن بسیج شویم

نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر لزوم ادامه حفظ وحدت کلمه در عصر حاضر گفت: باید قدردان عزت و اقتدار کشور باشیم؛ چراکه این استقلال مرهون خون هزاران شهید والامقام است.

به گزارش ایسنا حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی صبح دیروز در جمع فرماندهان و کارکنان سپاه قدس گیلان اظهار کرد: رمز پایداری و تداوم انقلاب تبعیت از اندیشه های رهبری است و البته مسئولان کشور نیز باید ترجمان دیدگاه های ایشان باشند. وی با بیان این که “دشمنان از سلاحی جدید با عنوان تهاجم فرهنگی برای ضربه زدن به نظام استفاده می کنند” خاطرنشان کرد: همه باید برای مقابله با این توطئه های دشمن بویژه تهدید نرم بسیج شویم.

وی همچنین با اشاره به هفته بسیج، این نهاد را نماد و مظهر انقلاب اسلامی دانست و با تجلیل از نقش بسیجیان در شکل گیری تداوم انقلاب گفت: این هفته فرصت مناسبی برای بیان عملکرد و خدمات بسیج به نظام و مردم است. نماینده ولی فقیه در سپاه با انتقاد از برخی شخصیت هایی که نقاط قوت و برجسته دولت را ندیده می گیرند، گفت: در حالی که رهبر معظم انقلاب بر لزوم حمایت از دولت تاکید دارند؛ چرا برخی از مسئولان عالی رتبه نظام دیدگاه رهبری را در این زمینه نادیده گرفته و غالبا به انتقاد از دولت و تخریب آن می پردازند.

وی افزود: در این دوره از زمان همه مسئولان نظام باید در پیروی از دیدگاه های رهبری حافظ منافع نظام و کشور باشند.