آرشیو سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۸۷، شماره ۶۵۸۳
ورزش
۲۳

گوناگون

قزوین قهرمان والیبال نشسته

تیم قزوین با برتری مقابل مازندران به عنوان قهرمانی مسابقات والیبال نشسته کشور دست پیدا کرد. تیم قزوین در دیدار نهایی این رقابت ها که در مشهد برگزار می شد با نتیجه 3 بر یک مقابل مازندران به پیروزی رسید و عنوان قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کرد.تیم خراسان رضوی هم با نتیجه 3 بر یک مقابل گلستان به برتری رسید و سوم شد.

مصاف شناگران برتر کشور

شناگران برتر باشگاه های کشور، در مرحله دوم از ششمین دوره لیگ برتر شنای باشگاه های کشور امروز در استخر آزادی به مصاف هم میروند. به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، در این رقابتها شناگران 10 تیم سپاهان، موجهای آبی، پیام، نفت تهران، نفت امیدیه، ملی حفاری، البرز، تربیت بدنی، کوثر و شهید رجایی در 20 ماده در مدت دو روز با یکدیگر مصاف خواهندکرد.

داور انسان است و اشتباه می کند

جلسه کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا با ریاست داتو ووراوی ماکودی نایب رئیس این کمیته در شانگهای چین برگزار شد. در این نشست اعضا درباره کیفیت داوری های انجام شده و راه های پیشرفت داوری گفتگو کردند. بن همام رئیس قطری کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره کار داوران آسیاگفت: داور یک انسان است و انسان مرتکب اشتباه می شود. اما باید تلاش کنیم تا این اشتباهات را تا آنجایی که می توانیم کمتر کنیم.