آرشیو چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۸۷، شماره ۶۵۹۵
شهرستان ها
۲۰

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان بر پرهیز از افراط گرایی تاکید کرد

زاهدان - خبرنگار رسالت:

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در نشست بنیاد بین المللی غدیر استان سیستان و بلوچستان گفت: بنیاد بین المللی غدیر تشکیلاتی است غیر انتفاعی و در چهارچوب سیاست ها و خط مشی های مذهبی، مردمی و مستقل اداره می شود و مرکز اصلی بنیاد در تهران، فعالیتش نامحدود و در صورت تصویب در هر یک از شهرهای ایران و در سراسر جهان نمایندگی ایجاد می نماید.

حجت الاسلام والمسلمین صفر قربانپور افزود: هدف بنیاد تبیین، تبلیغ و ترویج رویداد عظیم غدیر خم و توجه دادن افکار و اذهان مسلمانان به عید غدیر خم و فرهنگ شدن واقعه غدیر در جوامع اسلامی است.

وی با اشاره به برگزاری هرساله کنگره بین المللی غدیردر مشهد تصریح کرد: ایجاد همدلی بین مسلمانان، سعی در ایجاد عزم ملی و بین المللی در تحقق اهداف غدیر و شناسایی و حمایت همه جانبه و جدی استعدادهای خلاق در جهت ترویج واقعه غدیر برخی از خط و مشی های این بنیاد است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان همچنین اظهار داشت: انجام پژوهش های بنیادی، کاربردی و توسعه ای، تاسیس و اداره مراکز فرهنگی، پژوهشی، آموزشی، برگزاری همایش های علمی، فرهنگی و تبلیغی و چاپ و نشر کتاب، مجلات و منابع آموزشی از مسئولیت ها و وظایف این بنیاد می باشد.