آرشیو پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۸۷، شماره ۴۰۹۷
ایران زمین
۱۹

برنامه های فرهنگی هنری در شهرستانها

اراک صدها نفر از دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی با اجتماع در مقابل دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در اراک جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.این دانش آموزان با سردادن شعار های مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، نه سازش نه تسلیم نبرد با اسرائیل، کالای صهیونیستی تحریم باید گردد و نفت جهان اسلام بر روی مستکبران قطع باید گردد، خواستار برخورد مجامع بین المللی و محکومیت رژیم غاصب قدس شریف شدند.

نمایش، «ما داریم زندگی می کنیم»، به کارگردانی میثم عبدی و مهدی سدهی از شهرستان خمین به جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافت. در بیستمین جشنواره تئاتر مناطق کشور میثم عبدی و مهدی سدهی رتبه دوم کارگردانی، شمس الله اکبری رتبه سوم نویسندگی و مهناز حسینی رتبه دوم بازیگری زن را کسب کردند. در این جشنواره نمایش، «مجلس شب زخمی»، به کارگردانی عباس سلطانی از اراک جایزه موسیقی برتر و نمایش، «در تنگنای خرابه»، به کارگردانی مهدی ذره از شهرستان ساوه جایزه بروشور برتر را کسب کردند.

چابهار - دوازدهمین یادواره شهدا و گرامیداشت جلوه های ایثار دانشجویان استان سیستان و بلوچستان و دومین یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در این دانشگاه برگزار شد. این یادواره با حضور دانشجویان، بسیجیان، ائمه جمعه و جماعات شهرستان های کنارک و چابهار، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، مدیرعامل منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار و فرماندار این شهرستان به یاد شهیدان همیشه جاوید در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار برگزار شد.