آرشیو شنبه ۲۳ آذر ۱۳۸۷، شماره ۱۶۹۰
شهری
۲۲

تا پایان سال 87 شمار دفاترخدمات الکترونیک در تهران به 122 دفتر می رسد

در ادامه سیاست شهرداری تهران مبنی بر واگذاری تصدی گری شمار دفاتر خدمات الکترونیک تا پایان سال جاری به 122 دفتر در سطح شهر تهران افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار ما، معاونت معماری و شهرسازی شهرداری تهران ضمن اعلام این خبر افزود: متناسب با مناطق 22گانه و 122 ناحیه کلان شهر تهران تا پایان سال جاری در هر ناحیه دست کم یک دفتر خدمات الکترونیک خواهیم داشت تا به این وسیله دسترسی مردم به این دفاتر آسان تر بشود و همچنین از تردد غیر ضروری نیز پیشگیری به عمل آید.

همچنین معاونت معماری و شهرسازی، طرح خدمات الکترونیک را یکی از زمینه های پررنگ برای شرکت و حضور در دومین جشنواره انتخاب برترین های نوآوری و پژوهش در حوزه مدیریت شهری دانست و از بررسی چگونگی ارائه خدمات دفاتر خدمات الکترونیک در ایران و خارج از کشور خبر داد که شرح و معرفی این پژوهش در طول دومین جشنواره صورت می گیرد.

تشکیل دفاتر خدمات الکترونیک یکی از مهم ترین و درخشان ترین پروژه های شهرداری تهران در زمینه نوآوری و شکوفایی به حساب می آید. بخش تحقیقاتی و مطالعاتی این پروژه وسیع بیش از 30ماه به طول انجامید.

شایان ذکر است، هم اکنون دفاتر خدمات الکترونیک کمتر از یک سال است که راه اندازی شده و در حال حاضر 73 دفتر در سطح شهر تهران پاسخگوی نیاز شهروندان می باشند.