آرشیو دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۸۷، شماره ۱۹۲۵۶
اخبار ورزشی
۱۳

هفته سوم لیگ برتر کشتی آزاد امروز در 5 شهر برگزار می شود

مصاف نفس گیر در زیرآب

هفته سوم لیگ برتر کشتی آزاد امروز (دوشنبه) در پنج شهر برگزار می شود.

در حساس ترین دیدار این هفته لیگ برتر کشتی آزاد، در شهرستان زیر آب تیم صدرا با اتکا به جوانان با آتیه اش به مصاف نفت تهران قهرمان سال قبل لیگ برتر می رود.

صدرا که تا به حال نتوانسته کشتی گیر خارجی جذب کند، چشم به درخشش جوانانی مانند عباس دباغی، سعید داداش پور، سعید توکل و احمد رسولی دارد. درآن سو نفتی ها از مهدی تقوی مقابل تیم شهرش استفاده نمی کنند، ولی با حسن رحیمی، ایمان محمدیان، سعید امیری و الکسی شماروف روس به دنبال پیروزی هستند. در دیگر مسابقه گروه A، آزادگان بابل با جوانانش میزبان تیم پرمهره گراد تهران است که از دو ملی پوش المپیک در سنگین وزن سود می برد.

در گروه A، سیمان دورود استراحت دارد. در گروه B نیز سه دیدار انجام می شود که گاز مازندران پس از شکست سنگین هفته قبل مقابل راه آهن، در خانه برابر صنایع همدان قرار می گیرد که این مسابقه هم برای تیم پرمهره مازندرانی آسان تلقی نمی شود. اصغر بذری، مسعود اسماعیل پور، یاسر قربانی و هادی پورعلیجان کشتی گیرانی هستند که احتمالابرای گاز به میدان می آیند و در آن سو مسعود مصطفی جوکار که سرمربی تیم محسوب می شود، روی میثم مصطفی جوکار، جعفر دلیری فریدون قنبری و عباس بیگلربیگی حساب می کند.

هم چنین KSB کلاردشت مسابقه سختی مقابل صدرنشین گروه یعنی راه آهن خراسان دارد و نیروی زمینی ارتش برابر تیم موسسه فرهنگی - ورزشی عسگری محمدیان چشم به نخستین برد دارد.

برنامه هفته سوم لیگ برتر کشتی آزاد:
گروه A:

صدرای زیرآب - نفت تهران (میزبان: زیرآب)

آزادگان بابل - گراد تهران (میزبان: بابل)

گروه B:

گاز مازندران - صنایع و معادن همدان (میزبان: ساری)

KSB کلاردشت - راه آهن خراسان (میزبان: کلاردشت)

نیروی زمینی ارتش - موسسه عسگری محمدیان (میزبان: تهران)