آرشیو سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۸۷، شماره ۱۹۲۵۷
اخبار اقتصادی
۴

معاون اول قوه قضاییه در تجمع بازاریان و اصناف تهران:

مقاومت مردم غزه معضل بزرگ استکبار جهانی است

هدف اسراییل از محاصره غزه شکستن مقاومت اسلامی است و آنچه امروز برای جهان استکبار به صورت یک معضل درآمده همین مقاومت است.

سیدابراهیم رئیسی معاون اول قوه قضاییه در تجمع اصناف و بازاریان تهران که صبح دیروز در حمایت از مردم غزه در مسجد امام خمینی(ره) برگزار شد با بیان مطلب فوق تصریح کرد: این تجمع اعلام تنفر از صهیونیست ها، آمریکا و همه کسانی است که با اسلام و مسلمین دشمنی می کنند.

معاون اول قوه قضاییه تاکید کرد: راه مواجهه با محاصره ها و تحریم های امروز راه امام و مقام معظم رهبری است که عبارتست از راه ایستادگی، متدین زیستن و سست نشدن در راه هدف.

این گزارش حاکی است: در پایان تجمع اصناف و بازاریان تهران که در حمایت از مردم مظلوم غزه برپا شد قطعنامه ای از سوی شورای اصناف کشور، بسیج اصناف کشور و جامعه انجمن های اسلامی اصناف و بازار به امضاء رسید و در شش بند صادر شد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: این روزها جهان غرب شصتمین سالگرد تصویب اعلامیه جهانی حقوق بشر را به جشن نشسته است.

جشنی که در هیاهوی اغواکننده آن و در تمام این شصت سال همواره صدای مظلومیت قدس شریف، مردان و زنانش، پیران و کودکانش، بیماران و مجروحانش، همه و همه در لابی های صهیونیسم بین الملل و در کوره های مظلوم سوزی حامیان ظلم و ستم جهانی به خفقان نهاده است.... و این روزها غزه و الخلیل در محاصره است، در محاصره کسانی که قدس شریف را، فلسطین عزیز را، لبنان مظلوم را و سران مات و مبهوت عرب را به گروگان مطامع خویش گرفته اند.

رژیم صهیونیستی در تداوم جنایات ننگین خود در غزه و الخلیل هر روز فشار بر مردم محروم و زجردیده سرزمین های اشغالی را افزایش می دهد تا شاید مقاومت دولت قانونی حماس و مردم همیشه در صحنه غزه و الخلیل را درهم شکند، اما به فضل الهی مقاومت اسلامی فلسطین شکست های جبران ناپذیری را بر رژیم صهیونیستی تحمیل کرده است.