آرشیو شنبه ۳۰ آذر ۱۳۸۷، شماره ۲۴۵۶
رسانه
۳

رجبی معمار در 13 سالگی شبکه تلویزیون پایتخت خبر داد:

تلاش برای افزایش برنامه های شبکه تهران تا 22 ساعت

گروه رسانه: همزمان با سیزدهمین سال فعالیت شبکه تهران سیما، مدیر این شبکه از افزایش میزان ساعت برنامه های این شبکه خبر داد.

به گزارش ایسنا، مرتضی میرباقری، معاون سیما در این مراسم که در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد، اظهار کرد: شبکه تهران در ماموریت هایی که به عهده داشته است، گام های خوبی را توانسته بردارد و هرچند فراز و فرودهایی نیز داشته اما از شادابی، نشاط و پویایی قابل اعتنایی برخوردار است. این شبکه همراه خوبی برای معاونت سیماست و در تعامل با آن یک کار جمعی خوب را انجام می دهیم.

مجید رجبی معمار، مدیر شبکه تهران هم گفت: در آذر ماه وارد سیزدهمین سال فعالیت شبکه تهران شدیم. برخی از همکاران که در این جشن حضور دارند، از جمله کسانی هستند که از روزهای نخستین تاسیس این شبکه همراه با مدیر سختکوش و خوشفکری که مسوولیت شبکه تهران به ایشان واگذار شده بود، با یک تلاش چشمگیر، شبکه تهران را به یک شبکه پویا و فعال تبدیل کردند. او با اشاره به این که شبکه تهران هر روز 20 ساعت و 30 دقیقه برنامه دارد، گفت: این در حالی است که این زمان ابتدا تنها 18 ساعت بود. ما در تلاش هستیم که با برنامه ای خاص و جدی بزودی حدود 2 ساعت برنامه های ویژه داشته باشیم. در ادامه این مراسم از دست اندرکاران آثاری چون مامور بدرقه، خط شکن، عملیات 125، طلاق در وقت اضافه، غیرمحرمانه، روز از نو، مظفرنامه، یکی از همین روزها، فیلمساز کوچک، شب قصه ها، بچه ها چه خبر، تکم چی، معلم کوچولو، پدر کاغذی و قرارگاه مسکونی تقدیر به عمل آمد. همچنین در پایان از عوامل برنامه های ترکیبی این شبکه نیز تجلیل شد.