آرشیو دوشنبه ۲ دی ۱۳۸۷، شماره ۱۹۲۶۰
اخبار کشور
۲
(خبر ویژه)

ما گرفتار کدامین حیرتیم؟!

سازمان ادوار تحکیم اختلاف میان این گروهک با برخی طیف های حزبی- دانشجویی حامی خاتمی را تکذیب کرد.

درپی خبر انتشار گزارش حضور خاتمی در دانشگاه تهران که توام با درگیری دو طیف یاد شده بود، گروهک ادوار تحکیم مدعی شد این خبر دروغ است و این در حالی است که اعضاء و سایت گروهک مذکور(ادوار نیوز) به طور وسیع خاتمی را متهم به بی کفایتی می کنند و از جمله اسماعیل بیگی عضو ادوار در سایت مذکور خطاب به حامیان خاتمی تصریح کرد: عملکرد آقای خاتمی سبب سرگردانی آرای سرگردان و خانه نشین شدن و قهر نیروی عظیم اجتماعی شد. چرا فکر می کنید آقای خاتمی قادر به جمع آوری آرای سرگردان است؟ آیا فکر می کنید اعتماد مردم بازگشته است.

وی می افزاید: آیا سردادن یک سری شعار و بازی با باورها و خواسته های مردم و ورود عده ای که گویا اصلاحات را فقط حضور خود در قدرت و حاکمیت تعریف می کنند، پیروزی است؟ اصلاح طلبان با کدام پشتوانه به انتخابات آینده امید دارند؟ آیا آنها بدنه اجتماعی را حفظ کرده اند؟

همچنین محمد صادقی دیگر عضو ادوار به روزنت گفت: تجربه انتخابات نسبتا آزاد دوره دوم شوراها و شکست در انتخابات سال 84 یا شکست لیست یاران خاتمی در انتخابات مجلس و مواردی این چنینی باعث می شود من برخلاف دیگرانی که پیروزی خاتمی را حتمی می دانند، اندکی جانب احتیاط را رعایت کنم. پیگیری اصلاحات با همان سبک و سیاق و روش های پیش آزموده فرجامی جز بن بست و شکستی دوباره نخواهد یافت.