آرشیو سه‌شنبه ۳ دی ۱۳۸۷، شماره ۱۸۵۰
صفحه آخر
۱۶

پیشنهادها

؟اجرای «مانیفست چو» برای رسانه ها: نمایش «مانیفست چو» نوشته و کار محمد رحمانیان امروز ویژه خبرنگاران و عکاسان در تئاتر شهر به صحنه می رود. این اثر نمایشی که از 26 آذرماه در تالار چهارسو به صحنه رفته، امروز ساعت

30/19 ویژه خبرنگاران، منتقدان و عکاسان تئاتر اجرا می شود. نمایندگان رسانه های جمعی می توانند با مراجعه به روابط عمومی تئاتر شهر نسبت به تهیه بلیت نمایش و مجوز عکسبرداری اقدام کنند.

?نمایشگاه آثار دو هنرمند آلمانی برپا شد: نمایشگاه «فراسوی مرزهای وجود» از دو هنرمند اکسپرسیونیست آلمانی یکم دی ماه با حضور مقامات کشور آلمان و مدیران هنری ایران در موزه هنرهای معاصر آغاز به کار کرد. نمایشگاه «فراسوی مرزها» تا پنجم بهمن ماه در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود.

؟شب محمدعلی کشاورز: مجله بخارا شب محمدعلی کشاورز را برای بزرگداشت این هنرمند برگزار می کند. رضا سیدحسینی، اسماعیل شنگله، دکتر محمد صنعتی و علی دهباشی در این جلسه به سخنرانی می پردازند. این مراسم در فرهنگسرای نیاوران واقع در انتهای خیابان پاسداران، روبه روی پارک نیاوران برگزار می شود. علاقه مندان می توانند در این مراسم شرکت کنند.