آرشیو چهارشنبه ۴ دی ۱۳۸۷، شماره ۲۴۶۰
جامعه
۱۷

آغاز ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد، 15 بهمن

گروه جامعه: رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال 88 دانشگاه آزاد از 26 دی ماه و آزمون سراسری دانشگاه آزاد از 15 بهمن خبر داد.

امرالله سجادی جاغرق به ایسنا گفت: ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی تا 7 بهمن ادامه دارد.

وی با اشاره به میزان ظرفیت پذیرش دوره کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حدود 32 هزار نفر در این آزمون پذیرفته می شوند.

وی با بیان این که فارغ التحصیلان ممتاز مقطع کارشناسی می توانند همزمان با ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد برای ورود بدون آزمون ثبت نام کنند، اظهار کرد: همچنین فارغ التحصیلان ممتاز مقطع کارشناسی که به دلیل اطلاع رسانی نامناسب نتوانسته اند برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد بدون آزمون ثبت نام کنند می توانند همزمان با ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد امسال در دوره بدون آزمون شرکت کنند تا پس از بررسی سوابق تحصیلی آنها در صورت حائز شرایط بودن به دوره کارشناسی ارشد راه یابند. سجادی خاطرنشان کرد: ثبت نام آزمون سراسری دانشگاه آزاد از 15 بهمن آغاز می شود و تا 30 بهمن ادامه خواهد داشت.

ثبت نام آزمون دکتری از 11 دی

همچنین رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد از آغاز ثبت نام آزمون دکتری تخصصی این دانشگاه از 11 دی و برگزاری آزمون در اول و دوم اسفند خبر داد. سجادی با اشاره به آغاز ثبت نام آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی از 11 دی گفت: ثبت نام آزمون دکتری تخصصی تا 21 دی به صورت اینترنتی ادامه دارد بنابراین داوطلبان می توانند برای ثبت نام پس از دریافت دفترچه راهنما و کارت اعتباری از مراکز پستی به سایت مرکز آزمون به نشانیwww.azmoon.org مراجعه کنند. وی با بیان این که تمامی فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد و شاغلان به تحصیل در سال آخر مقطع کارشناسی ارشد می توانند در آزمون دکتری تخصصی ثبت نام کنند، اظهار کرد: در این آزمون هر داوطلب می تواند با توجه به علاقه و بدون در نظر گرفتن مدرک کارشناسی ارشد خود مطابق ضوابط یک رشته تحصیلی را انتخاب کند.