آرشیو یکشنبه ۸ دی ۱۳۸۷، شماره ۱۹۲۶۵
اخبار کشور
۲

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی:

مردم از عملکرد دولت احمدی نژاد راضی هستند

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به رضایت مردم از دولت احمدی نژاد گفت: دولتمردان برای برآورد نیازهای مردم در چهار سال گذشته فعالیت کرده اند و مردم از دست آن ها راضی هستند.

به گزارش ایسنا محمد نبی حبیبی در جمع اصول گرایان استان مرکزی افزود: یکی از اقدامات دشمنان دولت این است که خواسته های مردم را افزایش دهند تا بر این اساس بتوان نارضایتی در میان مردم به وجود آورد تا مردم نسبت به اقدامات دولت اصول گرای روی کار ناامید شوند.

حبیبی هم چنین با رد شایعه عبور اصول گرایان از احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: این شایعه را برخی روزنامه ها تلاش کردند در جامعه به وجود آورند تا بتوانند از فضا بهره ببرند، در حالی که حتی در این باره حرفی نیز به میان نیامده است.

حبیبی درباره برقراری وحدت در میان نیروهای اصول گرا یادآور شد: برای به وجود آمدن وحدت باید افراد از علایق شخصی خود بگذرند.

وی تاکید کرد: انتقاد از دولت نباید با تخریب اشتباه گرفته شود و احزاب سیاسی نباید با تخریب های خود در جهت ضربه زدن به دولت فعالیت کنند.

دبیر کل موتلفه اسلامی در جمع خبرنگاران هم درباره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: احتمال این که انتخابات دوره ریاست جمهوری به جای دو قطبی چند قطبی شود، بسیار بالاست؛ ولی روند قطبی شدن انتخابات نیز جای نگرانی را برای هیچ کس باقی نمی گذارد.

حبیبی پیروز نهایی انتخابات ریاست جمهوری را اصول گرایان دانست و گفت: تنها بحث کاندیدا شدن مطرح نیست بلکه گفتمان غالب در جامعه نیز در این امر تاثیر دارد و در شرایط کنونی گفتمان غالب در جامعه گفتمان اصول گرایی است. دبیر کل حزب موتلفه اسلامی، در ادامه مصلحت اصول گرایان را در دو چیز عنوان کرد و افزود: تعریف جامع از اصول گرایی و وحدت در میان اصول گرایان می تواند سبب پیروزی و مصلحت آنها در جامعه شود.

حبیبی درباره عدم حضور اعضای هیات موتلفه در کابینه نیز توضیح داد: در دولت های قبلی هم اگر نظر می خواستند حتما وزرای مناسب معرفی می شدند و در این دولت هم اگر نیرویی می خواستند معرفی می کردیم که این کار صورت نگرفت و از ما نظری نخواستند.