آرشیو یکشنبه ۸ دی ۱۳۸۷، شماره ۱۷۰۱
بازار دیجیتال
۲۵
بازتاب

توضیح شرکت فناوری موج درباره یک گزارش

به دنبال درج مطلبی درباره کنسرسیوم فناوری موج در تاریخ 1/10/87 شرکت فناوری موج توضیحی را برای روزنامه فرستاده است که می خوانید:

1 - اپراتور Telecom Malaysia Internqtional) TMIو) از طریق شرکت زیرمجموعه خود Indocell در کنسرسیوم شرکت نموده است. TMI در 10 کشور دنیا در حال فعالیت بوده و دارای 80میلیون مشترک می باشد و هم اکنون در 4 کشور خدمات نسل سوم تلفن همراه را ارائه می کند.

Indocell نام شرکتی است که از سوی TMI سهامدار بخش اندونزی TMI به نام XL Comindo می باشد.

2 - سازمان بازنشستگی کشور که از طریق شرکت زیر مجموعه خود، آتیه صبا در کنسرسیوم شرکت نموده است.

سازمان بازنشستگی، سهامدار شرکت های فراوانی از جمله هواپیمایی آسمان، کفش ملی، کشتیرانی، بیمه البرز، بیمه آسیا، بانک ملت، بانک پارسیان و بانک اقتصاد نوین می باشد و دارایی آن به بیش از 000/10میلیارد تومان می رسد.

3 - شرکت فناوری موج خاور، این شرکت با بیش از ده سال سابقه کار در صنعت مخابرات کشور و با داشتن حدود 700نفر پرسنل که 400 نفر از آنان از فارغ التحصیلان بهترین دانشگاه های کشور می باشند برنده جایزه جشنواره خوارزمی در سال های 85 و 86 و واحد نمونه تحقیق و توسعه کشور در سال 84 بوده و دارای رتبه 2 از شورای عالی انفورماتیک و GC رتبه یک از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری می باشد و توانسته است طراحی ساخت و تولید محصولات مخابراتی پیچیده ای همچون فرستنده DVB-H، DVB-T، DVB-S و رادیوی نقطه به نقطه مایکروویو را به انجام رساند و نیز توانسته است صدها سایت موبایل را در 12 استان کشور راه اندازی نماید. شرکت فناوری موج خاور، از معدود شرکت های داخلی است که در زمینه بهینه سازی شبکه های موبایل نیز دارای تجربه می باشد.