آرشیو یکشنبه ۸ دی ۱۳۸۷، شماره ۶۶۰۸
شهرستان ها
۲۰

دبیر حزب موتلفه استان قزوین: طرح دولت وحدت ملی میان مردم جایگاهی ندارد

قزوین- خبرنگار رسالت:

دبیر حزب موتلفه استان قزوین گفت: طرح دولت وحدت ملی میان مردم جایگاهی نداشته و ندارد.

محمدحسین شفیعی ها بیان داشت: طرح وحدت ملی موضوعی مشکوک است و در حالت خوش بینانه نیز نشان از عدم شناخت واقعی طراحان آن از واقعیت های جامعه ما دارد.

وی ادامه داد: با عنایت خداوند سبحان، رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و هوشیاری و آگاهی مردم، نمادی از بحران زایی در کشور نداریم که نیازی به وحدت ملی باشد.

دبیرحزب موتلفه اسلامی استان قزوین اضافه کرد: با چنین شرایطی کشور نیز نیازی به دولت وحدت ملی ندارد تا بحرانی را آرام کند.

وی تصریح کرد: در واقع این ایده زمانی در کشور معنا می یابد که خدای نکرده با بحران متعدد روبرو باشیم و نتوانیم از عهده آن برآییم.

شفیعی ها اعلام کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران قوی تر از هر دوره ای به حیات خود ادامه می دهد به طوری که در دنیا به عنوان یک نظام مقتدر مطرح است.

کشورهای زیاده طلب نیز به این نتیجه رسیده اند که برخی از مسائل و مشکلات را بدون ایران نمی توان حل کنند.

وی افزود: از سویی امروز وحدت میان اقشار جامعه را شاهدیم و دولتی هم که به واسطه رای و نظر مردم انتخاب شده است، قطع یقین توانایی حل مشکلات و مسائل کشور را دارد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان قزوین اظهار داشت: آنان که به دنبال پیشنهاد تشکیل دولت وحدت ملی هستند باید چشمان و نگاه خود را پاک کنند و به همراه و معاضدت دولت بیایند، نه اینکه سازی بزنند که هیچ جایگاهی در میان مردم ندارد.