آرشیو یکشنبه ۸ دی ۱۳۸۷، شماره ۲۴۶۳
ورزش
۱۸

بازگشت باقری، غیبت نیکبخت

آغاز کار سعداوی با پرسپولیس

گروه ورزش: تمرین دیروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که در ابتدای تمرین در جلسه ای 20 دقیقه ای مراسم معارفه نعیم سعداوی در حضور بازیکنان انجام شد و این مربی از دیروز، رسما کار خود را آغاز کرد.

سعداوی که دقایقی قبل از معارفه در دفتر مصطفوی قراردادش را با باشگاه پرسپولیس به امضا رساند، در این باره گفت: رقم قراردادم مشخص نیست و می خواهم همچون زمان بازیگری ام، در کسوت مربی هم قرارداد سفید امضا کنم.

در تمرین دیروز که در زمین راه آهن برگزار شد کریم باقری پس از چند روز، نخستین تمرین خود را با پرسپولیس انجام داد، اما علیرضا واحدی نیکبخت به دلیل حضور در دیدار خیرخواهانه روز جمعه در تمرین قرمزها شرکت نکرد. در ضمن ایوان پتروویچ به دلیل بیماری معده با اجازه پیروانی تمرین را ترک کرد و محسن خلیلی نیز به مدت 50 دقیقه دور زمین دوید.تمرین پرسپولیس با دویدن نرم و کارهای کششی بازیکنان آغاز شد و بازیکنان زیر نظر افشین پیروانی به تمرینات تاکتیکی پرداختند. در ادامه پیروانی بازیکنان را به 2 گروه تقسیم کرد و تمرین های مختلفی را برای آنها در نظر گرفت. در بخش پایانی نیز بازیکنان به 2 تیم قرمز و زرد تقسیم شدند و به بازی دستگرمی پرداختند. پرسپولیس روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی میزبان تیم ملوان است.