آرشیو دوشنبه ۹ دی ۱۳۸۷، شماره ۶۶۰۹
سیاسی
۲

رئیس جمهور در جمع خبرنگاران: صهیونیست ها با انجام هر جنایتی بیشتر در مهلکه خودساخته فرو می روند

رئیس جمهور حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرد و گفت: صهیونیست ها هر اقدامی که انجام دهند باعث می شود بیشتر و سریع تر در این مهلکه خودساخته فرو بروند و این اقدامات راه های خیلی محدود تطویل عمرشان را به روی آنان می بندد.

به گزارش فارس، محمود احمدی نژاد شنبه شب در حاشیه همایش «تقدیر از برگزیدگان 30 سال سلامت» که در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: صهیونیست ها هر اقدامی که انجام دهند باعث خواهد شد که بیشتر و سریع تر در این مهلکه خودساخته فرو بروند و این اقدامات راه های خیلی محدود تطویل عمرشان را به روی آنان می بندد.

احمدی نژاد با بیان اینکه غزه، نماد و تابلوی بسیار روشنی از مظلومیت فلسطین و ملت های تحت ستم است، اظهار داشت: این جنایات بی اخلاقی قدرت های حاکم بر مناسبات جهانی و حامیان صهیونیست های بی آبرو را به خوبی نشان می دهد.

رئیس جمهور در مکالمه تلفنی با دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: پرونده رژیم صهیونیستی با جنایات در غزه سنگین تر می شود.

احمدی نژاد ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی اظهار داشت: این جنایت ها شرایط را برای رژیم صهیونیستی تغییر نمی دهد بلکه پرونده شان را سنگین تر و سرنوشت شان را وخیم تر خواهد نمود.

رمضان عبدالله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز ضمن تشکر از مواضع شجاعانه رئیس جمهور در حمایت از مردم مظلوم فلسطین اظهار داشت: این جنایت ها حقیقت رژیم صهیونیستی را فاش می کند.

این اقدام نشانگر ضعف در برابر مقاومت اسلامی می باشد که در فلسطین، لبنان، جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام شاهد آن هستیم.