آرشیو یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۸۷، شماره ۲۴۷۲
ورزش
۱۸

مهر بطلان بر شایعه بازگشت قطبی

لوکا بوناچیچ در یک قدمی نیمکت پرسپولیس

گروه ورزش: دیروز تمرین های پرسپولیس شکل متفاوتی با هفته ها و ماه های قبل داشت، شاید به این دلیل که این بار کار تمرین دادن به عهده نعیم سعداوی (سرمربی جدید) گذاشته شده بود.

هر چند مجید فرخزادی، عضو هیات مدیره، حمایت مدیریت از کادر فنی فعلی و افشین پیروانی را اعلام کرده اما بنابر اظهارات مسوولان باشگاه قرار است تا فردا تحولات جدید و جدی در کادر فنی باشگاه اعلام شود.

خود فرخزادی نیز در همان صحبت های حمایتی از پیروانی اعلام کرد هرگونه خبری در این مورد از طریق مسوولان به اطلاع هواداران خواهد رسید. دیروز پس از آن که مدیر برنامه های قطبی در جلسه با انصاری فرد (مدیرعامل جدید باشگاه) شرکت کرد، به شبکه خبرگفت: تسویه حساب کامل قطبی با پرسپولیس انجام شد و به این ترتیب او (حاج باقر) به شایعه بازگشت قطبی مهر بطلان زد.

با توجه به جمیع اتفاق ها و مطالب منتشر شده روزهای اخیر، گمانه زنی ها حضور قریب الوقوع لوکا بوناچیچ کروات را روی نیمکت پرسپولیس تایید می کند. بویژه آن که به موازات انتقاد شدید روزنامه های اماراتی از جمله الخلیج (فارس) و اخبار الیوم از لوکا و این که آنها شکست های تیم النصر را عمدی دانسته و خلق و خوی تند و رفتار عصبی مربی کروات که عامل بدرفتاری او با بازیکنانش بوده است را به تمرکزش بر پیشنهاد پرسپولیس دانستند، ناظمی مدیر برنامه های لوکا هم پیشنهادهای جدی پرسپولیس را تایید کرد و گفت: این تیم از سال ها پیش مصرانه به دنبال جذب بوناچیچ است.لوکا در ایران کارنامه موفقی از خود ارائه کرده و از جمله سپاهان را به نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا رسانده است.

با این حال، افشین پیروانی که به نظر می رسد این روزها حضور او در کادر فنی پرسپولیس (به عنوان دستیار لوکا) مهم ترین بخش مذاکره های پرسپولیس با لوکاست، دیروز فیلم بازی تیم های حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان را از مسوولان باشگاه دریافت کرد تا به بازبینی و تجزیه و تحلیل آنها بپردازد. پیروانی 2 بازی تدارکاتی هم برای پرسپولیس در نظر گرفته است که ساعت 11 امروز اولین این بازی ها در زمین ورزشگاه راه آهن با یکی از تیم های فراز قم یا فجر برگزار می شود.