آرشیو دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۸۷، شماره ۱۸۶۴
صفحه آخر
۱۶

پیشنهادها

؟نمایشگاه «گذر لحظه و من»: مجموعه آثار نقاشی و عکس های مریم خزاعی با عنوان «گذر لحظه و من» در نگارخانه آریا به روی دیوار رفت. در این نمایشگاه 17 عکس و 8 نقاشی با موضوع فیگور روی دیوار صف کشیدند. این نمایشگاه تا تاریخ 30 دی ماه (به جز ایام تعطیل) از ساعت 4 تا 8 بعدازظهر در نگارخانه آریا واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از سه راه بهشتی، کوچه زرین، پلاک 11 برپا است.

؟انتشار چشم انداز ایران: شماره دی و بهمن ماه مجله سیاسی راهبردی چشم انداز ایران منتشر شد. در این شماره مقالات و گفت وگوهایی درباره بحران نفت، گذار از نفت به دموکراسی، بورژوازی ملی در ترکیه و ایران، بازی قدرت در افغانستان و شکل گیری طالبان چاپ شده است. «چشم انداز ایران» هر دو ماه یک بار منتشر می شود.

؟ارمغان فرهنگی منتشر شد: تازه ترین شماره نشریه ارمغان فرهنگی به سردبیری داریوش معمار منتشر شد. پرونده یی درباره «محسن نامجو» با مقاله هایی از هوشیار انصاری فر، امیر احمدی آریان، فرهاد حیدر ی گوران و پرونده یی درباره سیاست با مقاله ها و ترجمه هایی از امیرهوشنگ افتخاری راد، صالح نجفی، آرش جلال منش، روزبه کریمی و... از پرونده های خواندنی این شماره ارمغان فرهنگی است