آرشیو سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۸۷، شماره ۱۷۱۲
نگاه سوم
۳۲
تلویزیون

آغاز ساخت سری جدید «صندلی داغ» پس از دهه فجر

فارس- مدیر شبکه دو سیما خبر داد: ساخت سری جدید مجموعه «صندلی داغ» با ساختار و محتوایی جدید پس از دهه فجر آغاز می شود. مهدی فرجی گفت: در حال حاضر طرح جدید «صندلی داغ» مرحله تحقیق و ارزیابی را می گذراند و پس از دهه فجر ساخت سری جدید آن آغاز می شود.

وی افزود: ما در تلاش هستیم تا سری جدید از لحاظ ساختار و محتوا به طور کامل با آنچه تا به حال پخش شده متفاوت باشد و مخاطبان سری جدید را کاملاجدید و نو احساس کنند.

مدیر شبکه دوم سیما درباره مجری این برنامه نیز اظهار داشت: مجری برنامه هنوز انتخاب نشده است و یکی از نکات بسیار مهم برای ما به شمار می رود و در حال حاضر گروه سازنده «صندلی داغ» مشغول گرفتن تست برای انتخاب مجری جدید هستند. «حمید آخوندی» به همراه «علیرضا جلالی» تهیه کنندگی مجموعه های قبلی و جدید «صندلی داغ» را بر عهده دارند که در حال حاضر مجموعه «آینه های نشکن» با تهیه کنندگی آنها از تلویزیون پخش می شود.

«صندلی داغ» مجموعه گفت وگوها با چهره های فرهنگی، هنری، سیاسی و... بود که در سری برنامه های مختلف خود، توانست موفقیت زیادی به دست آورد. گروه تولید «صندلی داغ» بین سال های 83 تا 86، بیش از 350 برنامه را روی آنتن فرستادند اما محبوبترین سری آن به دوران حضور داریوش کاردان به عنوان مجری برنامه برمی گردد.