آرشیو پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۸۷، شماره ۱۹۲۷۸
صفحه آخر
۱۶

رژیم صهیونیستی ادعاکرد:

شلیک موشک های کاتیوشا از خاک لبنان به شمال اسرائیل

رژیم صهیونیستی ادعاکرد شمال اسرائیل موشک باران شد.

به گزارش خبرگزاری ها، رژیم صهیونیستی ادعاکرد، سه فروند موشک کاتیوشا از جنوب لبنان به شهرک صهیونیست نشین کریات شمونه شلیک شد.

روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت، شلیک این موشک ها احتمالا در واکنش به حملات نظامی اسرائیل به نوار غزه صورت گرفته است.این روزنامه افزود، صدای آژیر در کریات شمونه از ساعات آغازین روز چهارشنبه شنیده شد و ساکنان شهر با مشاهده دود ناشی از انفجار این موشک ها به این سو و آن سو فرار می کردند.

آحارونوت نوشت، پنجشنبه گذشته نیز دو کاتیوشا به شهر نهاریا اصابت کرد که باعث زخمی شدن چندین نفر شد.

این در حالی است که سه روز قبل نیز چند گلوله از طرف بلندی های اشغالی جولان به طرف سرزمین های اشغالی شلیک شده بود و از اردن نیز افراد ناشناس سرزمین های اشغالی را هدف قرار داده و چند نظامی صهیونیست را زخمی کرده بودند. دولت اردن این خبر را تکذیب ولی اسرائیل بر صحت آن تاکید کرد. همین مسئله باعث شد که ارتش اسرائیل نیروهای خود را در طول مرز با لبنان به حالت آماده باش کامل درآورد.همچنین رژیم صهیونیستی 17 گلوله توپ به سمت مناطق جنوب لبنان شلیک کرد.در پی این حادثه ارتش لبنان، حزب الله و نیروهای پاسدار صلح (یونیفیل) با احتمال افزایش اقدام غیر منتظره اسرائیل علیه لبنان به حالت آماده باش کامل درآمدند.

منابع نظامی لبنان در این باره گفتند که ارتش اسرائیل چندی است که در طول مرزهای خود با لبنان دست به تحرکات بسیار فشرده ای زده و خودروهای نظامی و تانک های خود را در بلندی های الظهیره، یارین و خله العدس مستقر کرده است.