آرشیو پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۸۷، شماره ۱۹۲۷۸
حوادث
۱۵

حوادث کوتاه از کشور

واژگونی کامیون حامل روغن

کرج- ایرنا: تصادف در آزادراه کرج- قزوین یک کشته و دو مجروح برجای گذاشت و به واژگونی کامیون حامل روغن جامد انجامید.

این حادثه صبح دیروز در کیلومتر 15 و در خط شمالی آزادراه بین یک دستگاه کامیون و یک دستگاه پراید رخ داد.در این حادثه راننده کامیون جان باخت و بار کامیون نیز در حاشیه خاکی آزادراه پس از واژگونی پخش شد.

دو نفر از سرنشینان پراید که عازم تبریز بودند نیز بشدت زخمی شدند و به بیمارستان امام جعفرصادق(ع) ساوجبلاغ انتقال یافتند.

علت این حادثه از سوی کارشناسان راهنمایی و رانندگی، خواب آلودگی راننده کامیون اعلام شده است.

دستگیری شکارچیان متخلف

کاشان- خبرنگارکیهان: دو نفر شکارچی متخلف که مبادرت به شکار پرونده نایاب هوبره با تله کرده بودند در کاشان دستگیر شدند. از دستگیرشدگان 2قبضه سلاح شکاری و چند قطعه پرنده و مهمات مربوطه کشف شد.

دستگیری 2 جاعل چک

ارومیه- خبرنگارکیهان: 2 نفر به اتهام جعل چک بین بانکی در پیرانشهر دستگیر شدند. این افراد 70میلیون چک بین بانکی را از بانک سپه شعبه آزادی بوکان به نام بانک سپه پیرانشهر جعل اما پس از دریافت پول از بانک دستگیر شدند.

دستگیری قاتل فراری

گنبد کاووس- خبرنگارکیهان: جوانی پس از ارتکاب به قتل در کمتر از چهار ساعت توسط ماموران انتظامی شهرستان گنبد کاووس دستگیر شد.متهم به قتل در جریان درگیری موسی- د جوان 22ساله را با ضربات چاقو مجروح ساخت و از محل گریخت. نامبرده پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان سپرد. عیسی-ک در روستای قول حاجی به دام پلیس افتاد و آلت قتاله نیز از وی کشف شد. قاتل و مقتول از افراد سابقه دار و معتاد بودند که با هم اختلاف حساب داشتند.

کشف گوشی های قاچاق

سرویس شهرستان ها: باند قاچاقچیان گوشی تلفن همراه در کردستان متلاشی و همه اعضای آن دستگیر شدند. گوشی های مکشوفه از خودرو قاچاقچیان به دست آمد.