آرشیو پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۸۷، شماره ۱۹۲۸۴
صفحه اول
۱

سیدحسن نصرالله در پیام به رهبران حماس و جهاد اسلامی:

عصر پیروزی بر اسرائیل آغاز شده است

سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در پیام به رهبر حماس و دبیرکل جهاد اسلامی اعلام کرد که عصر پیروزی بر دشمن صهیونیستی آغاز شده است.

به گزارش ایسنا، سیدحسن نصرالله در تماس تلفنی خود با خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس ضمن اشاره به قربانیان حملات 22روزه ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه پایداری، استقامت ملت فلسطین را در برابر اشغالگران به آنها تبریک گفت.

دبیرکل حزب الله لبنان خاطرنشان کرد این پیروزی دوم مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی طی 2.5سال گذشته بعد از شکست اسرائیل در سال 2006 بوده است.

دبیرکل حزب الله لبنان از اقدامات قهرمانانه مقاومت فلسطین که در سطح یکپارچه در میدان نبرد در برابر اسرائیل ایستادند قدردانی کرد.

سیدحسن نصرالله همچنین در تماس تلفنی با رمضان شلح دبیرکل جهاد اسلامی پایداری بی سابقه مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی در نوار غزه را تبریک گفت و اعلام کرد دشمن انتظار چنین پایداری را نداشت و این مسئله موجب شکست دشمن، جلوگیری از تحقق اهدافش و تثبیت پیروزی شد.

دبیرکل حزب الله لبنان همچنین اظهار داشت: پایداری ملت فلسطین و خونهایی که ریخته شده هرگز هدر نخواهد شد. این پیروزی الهی جدید همان پیروزی مقاومت اسلامی در لبنان ، پیروزی ملت فلسطین، جهان عرب و اسلام است.وی از حمایت کامل مقاومت لبنان از ملت فلسطین و مسئله فلسطین تا زمان دستیابی به پیروزی کامل تاکید کرد.

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد، عصر شکست ها در برابر این دشمن صهیونیستی سرکش به پایان رسیده است.

همچنین شلح نیز تاکید کرد: این پیروزی از طریق استفاده از تجربیات مقاومت ملی لبنان در جنگ ژوئیه 2006 محقق شده است.

وی افزود، مقاومت فلسطین به حمایت ملت و مقاومت لبنان در راستای بازپس گرفتن حقوق کامل خود و آزادسازی سرزمینش اطمینان دارد.