آرشیو پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۸۷، شماره ۱۹۲۸۴
حوادث
۱۵

برای امروز و فردا

محدودیت های رفت و آمد وسایل نقلیه در محورهای اطراف تهران اعلام شد

فرمانده پلیس راه کشور محدودیت های تردد وسایل نقلیه طی امروز و فردا در محورهای اطراف تهران را اعلام کرد.

سرهنگ اسماعیلی گفت: تردد موتورسیکلت در ایام تعطیلات از روز پنج شنبه سوم بهمن ماه تا ساعت 23 روز جمعه چهارم بهمن ماه از محور کرج-چالوس، هراز، فیروز کوه، قزوین - رشت، ساوه-همدان و محور تهران- سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

فرمانده پلیس راه کشور گفت: در محور کرج- چالوس تردد انواع تریلر و کامیون ها و تردد تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

اسماعیلی افزود: از ساعت 12 تا 23 روز پنج شنبه سوم بهمن و از ساعت 5 تا 23 روز جمعه چهارم بهمن ماه تردد همه کامیونها به استثنای کامیونهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از محور هراز و در محور دماوند تردد تریلرها به استثنای تریلرهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 7 تا 23 روز جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ اسماعیلی گفت: تردد تریلرها و کامیونها به استثنای تریلرها و کامیونهای حامل موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 23 روز پنج شنبه و از ساعت هفت تا 23 جمعه چهارم بهمن ماه از ساوه تا دوراهی قزوین - همدان و بالعکس ممنوع است.

براساس این گزارش، تردد تریلرها و کامیونها به استثنای تریلرها و کامیونهای حامل موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 23 روز جمعه از محور قزوین -رشت و بالعکس نیز ممنوع است.

بنابراین گزارش هرگونه تغییر در کاهش یا افزایش ساعات محدودیت با کسب مجوز از پلیس راه انجام می شود.همچنین پلیس راه کشور از رانندگان خواست قبل از حرکت سوخت گیری کامل کرده و تجهیزات کامل زمستانی به همراه داشته باشند.