آرشیو پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۸۷، شماره ۱۹۲۸۴
حوادث
۱۵

حوادث کوتاه از کشور

کشف سلاح جنگی

اراک- خبرنگارکیهان: 2قبضه سلاح کمری و 45 عدد فشنگ جنگی از یک دستگاه خودرو مزدا در شازند کشف شد. اسلحه و مهمات جنگی مکشوفه حین کنترل خودروهای عبوری به دست آمد.

قاچاق صدها دستگاه MP3

شهرکرد- خبرنگارکیهان: ماموران انتظامی گلوگاه گوشکی در لردگان حین کنترل خودروها، در بازرسی از یک دستگاه خودرو خاور که از استان های جنوبی به سمت اصفهان در حرکت بود 430 دستگاه MP3 و مقادیری لوازم خارجی که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف کردند. همچنین پلیس چهارمحال و بختیاری در بازدید از چند واحد صنفی در شهرکرد بیش از 8 هزار حلقه سی دی غیرمجاز و مستهجن کشف کردند. در این رابطه تعدادی مغازه پلمب شدند.

دستگیری قاچاقچیان چوب

ساری- ایرنا: دو تن از قاچاقچیان سابقه دار در حین حمل انواع چوب های جنگلی توسط ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران دستگیر شدند.

در این رابطه بیش از هفت مترمکعب چوب جنگلی همراه با یک دستگاه کامیون کشف و به نفع دولت ضبط شد. متهمان از افراد سابقه دار قاچاق چوب های جنگلی بودند.

شرور به دام افتاد

اهواز- ایرنا: فرد شروری که در اهواز پس از مشاهده ماموران متواری شده بود با هوشیاری ماموران، دستگیر شد. در بازرسی از خودروی این شرور یک قبضه سلاح کلاش به همراه 26فشنگ جنگی، یک تیغه خشاب خالی، یک دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر و تعداد 3 عدد استارت خودرو سنگین کشف شد.

آتش گرفتن خودرو 405

اصفهان- ایرنا: سرایت حرارت لامپ روشن به البسه منجر به حریق منزل مسکونی واقع در خیابان آپادانای اصفهان شد. حریق با تلاش ماموران آتش نشانی مهار و از سرایت آن به دیگر نقاط جلوگیری شد. همچنین به علت نشت بنزین از کاربراتور روی سیلندر داغ یک دستگاه خودرو پژو 405 واقع در خیابان هفتون اصفهان طعمه حریق شد. آتش با تلاش ماموران آتش نشانی خاموش شد.

بازداشت صیادان غیرمجاز

سرویس شهرستان ها: 18صیاد غیرمجاز طی یک ماه گذشته در آب های دریای خزر دستگیر شدند و چهار فروند شناور آنها توقیف شد. از دستگیرشدگان 260 دام و 98کیلوگرم انواع ماهی های خاویاری و 630لیتر سوخت غیرمجاز کشف شد. همچنین چهار قبضه سلاح غیرمجاز، 77عدد فشنگ و 16قطعه پرنده شکاری از صیادان غیرمجاز کشف و چهار دستگاه خودرو آنان توقیف شد.