آرشیو پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۸۷، شماره ۱۹۲۸۴
اخبار ورزشی
۱۳

جدال مدعیان لیگ تکواندو در کرمان

در مهمترین دیدار هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاههای ایران دو تیم اول و دوم جدول مقابل هم صف آرایی می کنند.

تیم تکواندو مس کرمان این هفته میزبان رقابتهای هفته پنجم است. جایی که قرار است تیم پرمهره و صدرنشین دانشگاه آزاد در سخت ترین دیدار دور رفت خود به مصاف تیم دوم جدول یعنی مناطق نفت خیز جنوب برود.

اختلاف دو امتیازی دو تیم افزایش انگیزه و جذابیت مسابقات را در پی دارد. مناطق نفت خیز می داند پیروزی در این دیدار یعنی رسیدن به صدر جدول و به احتمال فراوان قهرمانی نیم فصل اول.

این دیدار برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است. شاید استفاده از هوگوی الکترونیکی بسیاری از اعتراضات را کم کند ولی قطعا علاقمندان به تکواندو در کرمان مبارزات بسیار زیبایی را از بهترینهای ایران خواهند دید.

در دیگر بازیهای این هفته شهرداری بندرعباس به مصاف هیئت تکواندو کرج می رود. مس کرمان که در مکان سوم جدول قرار دارد با نیم نگاهی به بازی نفت و دانشگاه در مقابل چشم هواداران کرمانی به دیدار پوشینه بافت می رود تا در صورت باخت نفتی ها و برتری مقابل پوشینه به مکان دوم جدول صعود کند. در آخرین بازی هم جوانه با هیئت تکواندو ناجا مبارزه می کند.

در جدول رده بندی دانشگاه آزاد با 12امتیاز صدرنشین است. مناطق نفت خیز جنوب با 10امتیاز دوم است و مس کرمان با 7امتیاز سوم است.