آرشیو پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۸۷، شماره ۱۹۲۸۴
اخبار کشور
۲

آلیا: آمریکا فکر نفوذ در ملت ایران را باید در خواب ببیند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا فکر نفوذ در افکار و اذهان ملت ایران را باید در خواب ببیند.

«فاطمه آلیا» در گفت وگو با ایرنا با اشاره به اینکه آمریکا نه تنها در ایران بلکه در هیچ کشور دیگری جایگاهی ندارد، افزود: مردم کشورها آن قدر هوشیار و آگاه هستند که هرگز اجازه نمی دهند آمریکا از طریق عملیات روانی بر افکار آنان تاثیرگذارد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا تلاش زیادی کرده که انقلاب اسلامی ایران را براندازد، تاکید کرد: آمریکا در ابتدای انقلاب با تفرقه افکنی و ترور شخصیت ها و بعد از آن با جنگ تحمیلی سعی داشت تا انقلاب اسلامی ایران را از بین ببرد.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی از سال ها قبل درباره جنگ نرم دشمنان هشدار داده بودند، تاکید کرد: مردم باید حساس باشند و بدانند که دشمنان از راه های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و در نقاب حقوق بشر، سازمان های مردم نهاد و فعالیت های مهارت آموزی وارد می شوند.

آلیا اظهار داشت: برخی از این گروه ها در شهرستان ها تحت عنوان واحدهای زیرمجموعه یونیسف و یونسکو فعالیت می کنند.

وی تاکید کرد: گروهی که به تازگی توسط سربازان گمنام امام زمان دستگیر شده اند از گروه های فعال در کشور بوده اند و ما امیدواریم که تمامی این گروه ها توسط خادمین نظام از بین بروند.