آرشیو پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۸۷، شماره ۱۹۲۸۴
اخبار کشور
۱۴

رئیس قوه قضاییه در دیدار الربیعی:

منافقین را از عراق اخراج کنید

رئیس قوه قضاییه در دیدار موفق الربیعی، مشاور امنیت ملی عراق بر ضرورت تلاش بیشتر این کشور برای پایان دادن به حضور گروهک منافقین تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ها آیت الله هاشمی شاهرودی در این دیدار گفت: اعضای این گروهک در طول سال های گذشته جنایت های زیادی علیه مردم ایران و عراق انجام دادند.

رئیس قوه قضاییه در این دیدار همچنین با اشاره به جنگ غزه و مقاومت مردم این منطقه حمایت و پشتیبانی مسلمانان و دولت های کشورهای اسلامی از مردم غزه را ضروری توصیف کرد و گفت: آمریکا و کشورهای اروپایی در جریان حملات وحشیانه صهیونیست ها به غزه از رژیم صهیونیستی حمایت کردند و انتظار می رود کشورهای اسلامی نیز به صورت یکپارچه از مظلومیت مردم غزه دفاع کنند.

هاشمی شاهرودی تاکید کرد: در حالی که حامیان رژیم صهیونیستی به صورت کاملارسمی و علنی تسلیحات در اختیار این رژیم قرار می دهند، اجازه ورود غذا و دارو و تجهیزات پزشکی برای مردم مظلوم غزه داده نمی شود.

رئیس قوه قضاییه، تلاش دولت عراق در برقراری ثبات و امنیت در این کشور را مناسب خواند و گفت: دولت عراق تاکنون تلاش های خوبی برای برقراری ثبات و امنیت در عراق انجام داده است.

مشاور امنیت ملی عراق نیز در این دیدار برنامه ریزی بغداد برای اخراج گروهک منافقین از این کشور خبر داد.

موفق الربیعی در این دیدار بر موفقیت آمیز بودن دیدار و گفت وگوهای خود با مقامات کشورمان تاکید کرد.