آرشیو چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۸۷، شماره ۴۱۳۳
ایران اقتصادی
۲۲

روی تابلو

درآمد 5 هزار میلیارد تومانی از خصوصی سازی

درآمد 5 هزار میلیارد تومانی از محل فروش سهام شرکت های دولتی در لایحه بودجه 88 کل کشور گنجانده شد.

به گزارش مهر، دولت در لایحه پیشنهادی خود به مجلس برای سال 88 درآمد 5 هزار میلیارد تومانی از محل فروش شرکت های دولتی پیش بینی کرده است این اولین بار است که در بودجه 88 کل کشور چگونگی مصارف درآمد 5 هزار میلیارد تومانی از محل فروش سهام شرکت های دولتی در راستای اجرای ماده 29 قانون اصل 44 درج شده است.

آغاز توزیع سود سهام عدالت از 12 بهمن

مدیرعامل کارگزاری سهام عدالت از پرداخت سود سهام عدالت مصادف با آغاز دهه فجر خبر داد.به گزارش فارس، محمد جواد شیخ، درباره آخرین وضعیت پرداخت سود سالانه 360 میلیارد تومانی به 4‎/5 میلیون مشمول مرحله اول سهام عدالت اظهار داشت: این سود از شنبه آینده به افراد تحت سرپرستی کمیته امداد و بهزیستی و همچنین روستائیان پرداخت خواهد شد که سهم هر نفر 80 هزار تومان و تا سقف 5 نفر (یک خانواده 400 هزار تومان) است. شیخ گفت: سه ارگان کمیته امداد، سازمان بهزیستی و ستاد بسیج کشور این برگه ها را به 4‎/5 میلیون نفر خواهند داد.

افزایش بهای انواع فلزات در تالار لندن

بهای انواع فلزات در نخستین روز معاملات هفتگی بورس لندن افزایش یافت. به گزارش سنا، خرید و فروش نقدی مس با 230 دلار افزایش نسبت به هفته قبل با نرخ سه هزار و 280 و سه هزار و 281 دلار بر تن معامله شد.قلع در رینگ معاملاتی با 975 دلار افزایش با نرخ 12 هزار و 30 دلار خریداری و با قیمت هر تن 12 هزار و 35 هزار دلار به فروش رسید.