آرشیو پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۸۷، شماره ۱۷۲۶
خبر
۲

ابهامات نسل جدید درباره میرحسین

عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت گفت: میر حسین موسوی در میان نسل قبل شناخته شده تر است و ممکن است برای نسل جدید ابهاماتی در رابطه با وی وجود داشته باشد.

مصطفی درایتی در گفت وگو با برنا در مورد حمایت هاشمی رفسنجانی از خاتمی با بیان اینکه این مساله خیلی هم دور از ذهن نیست، گفت: معتقدم نوع جهت گیری مدیریتی خاتمی مورد تایید هاشمی رفسنجانی است.

وی افزود: احساس می کنم وقتی خاتمی اعلام قطعی کاندیداتوری کند، بسیاری از بزرگان نظام و کسانی که دغدغه کشور را دارند از ایشان استقبال خواهند کرد؛ اگر چه به صورت علنی نباشد.

وی همچنین در پاسخ به اینکه اقبال اصلاح طلبان بیشتر به سوی خاتمی است یا میر حسین موسوی، گفت: با توجه به اینکه احتمال حضور خاتمی پررنگ تر بوده و با توجه به شرایط کشور، طبیعتا کسانی که از خاتمی حمایت می کنند جدی تر از طرفداران موسوی هستند، چون موسوی هنوز ابراز نظر خاصی نیز نکرده است.

عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت افزود: معتقدم اگر خاتمی به این نتیجه برسد که بهتر است نیاید، کار برای اجماع اصلاح طلبان مشکل تر خواهد شد، ولی زمینه هایی نیز برای به اجماع رسیدن بر سر میر حسین وجود دارد.

وی با بیان اینکه خاتمی برای افراد جامعه شناخته شده تر است، گفت: هم نسل قدیم و هم نسل جدید 8 سال از نزدیک با دوران مدیریتی وی آشنا هستند و با گفت وگو و سلوک خاتمی آشنایی کامل دارند.

درایتی افزود: میر حسین موسوی در میان نسل قبل شناخته شده تر است و ممکن است برای نسل جدید ابهاماتی در رابطه با وی وجود داشته باشد.