آرشیو پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۸۷، شماره ۱۷۲۶
نگاه سوم
۳۲
تلویزیون

مستند نامزد اسکار روی آنتن شبکه چهار می رود

نگاه سوم- فیلم پرهزینه «مسابقه سرعت» ساخته برادران واچووسکی، مستند نامزد اسکار «داستان شتری که گریه می کرد» و «حادثه» منصور تهرانی در تعطیلات آخر هفته روی آنتن تلویزیون می رود.

فیلم سینمایی «مسابقه سرعت» پنجشنبه 10 بهمن ساعت 22 از شبکه یک روی آنتن می رود. فیلم سینمایی «شنا در زمستان» جمعه 11 بهمن ساعت 15:45 از شبکه یک روی آنتن می رود. فیلم سینمایی «پسر کابلی» پنجشنبه 10 بهمن ساعت 23:50 از شبکه دو پخش می شود. فیلم تلویزیونی «پس از جدایی» به کارگردانی رضا رضوی و تهیه کنندگی حسین داوودی مهر جمعه 11 بهمن ساعت 17:30 از شبکه دو روی آنتن می رود.

فیلم سینمایی «جدال بزرگ» پنجشنبه 10 بهمن ساعت 20 به کارگردانی علی اصغر شادروان از شبکه سه پخش می شود. فیلم سینمایی «حادثه» جمعه11 بهمن ساعت 10 صبح از شبکه سه روی آنتن می رود.

فیلم مستند «داستان شتری که گریه می کرد» جمعه 11 بهمن ساعت 20:30 از شبکه چهار پخش می شود. «داستان شتری که گریه می کرد» در هفتاد و هفتمین دوره جوایز اسکار در بخش بهترین مستند بلند نامزد اسکار بود.

فیلم تلویزیونی «روز اردو» به کارگردانی حسین قناعت و تهیه کنندگی بهروز مفید جمعه 11 بهمن ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش می شود.