آرشیو دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۸۷، شماره ۱۸۸۲
صفحه آخر
۱۶

پیدا و پنهان

؟یک کاندیدای اصولگرای دیگر: یک کاندیدای دیگر به خیل کاندیداهای اصولگرا اضافه شد. به گزارش عصر ایران اخیرا اعضای جامعه روحانیت مبارز و حزب موتلفه با سید شهاب الدین صدر ملاقاتی داشته و از وی دعوت کرده اند به عنوان کاندیدای اصولگرایان در انتخابات شرکت کند. وی هم اکنون نماینده تهران است.

؟«بن لادن» برنده مناقصه شد: در خبرها آمده است گروه سعودی بن لادن با همکاری شرکت الکترونیکی تالس در مناقصه چند میلیون دلاری ساخت خط آهن شمالی - جنوبی عربستان سعودی برنده شدند. به گزارش فارس گروه سعودی بن لادن یک شرکت ساختمانی چند ملیتی است که دارایی فراوانی در خاورمیانه دارد و دفتر مرکزی آن در جده عربستان است.

؟بحران به «کاله» رسید: شنیدیم شرکت کاله به دلیل بحران اقتصادی و کاهش فروش محصولات، جمعی از نیروهای خود را اخراج کرده است.

؟راه اندازی پایگاه های جدید ایران در دریای عمان: فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از راه اندازی پایگاه های جدید نیروی دریایی ارتش در دریای عمان تا پایان برنامه پنجم توسعه خبر داد. امیر سیاری در گفت وگو با مهر در این خصوص گفت: روند تاسیس پایگاه ها و نصب تجهیزات و امور مربوط به راه اندازی این پایگاه ها طبق برنامه از پیش تعیین شده در حال انجام است و به زودی در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد.