آرشیو پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۸۷، شماره ۱۹۳۱۵
حوادث
۱۵

حوادث کوتاه از کشور

کشف کالای قاچاق

ساری- خبرنگار کیهان: 500 میلیارد ریال کالای قاچاق امسال در مازندران کشف شد. امسال 2 هزار و 400 پرونده کالای قاچاق در دادگستری مازندران مورد رسیدگی قرار گرفت.

دستگیری سارقان حرفه ای

مشهد- خبرنگار کیهان: سه سارق حرفه ای و سابقه دار در مشهد پس از سرقت وسایل ورزشگاه تختی این شهر در حالی که قصد فرار با خودرو پژو را داشتند با مشاهده پلیس، خودرو سواری و اقلام مسروقه را در کنار خیابان رها کرده و متواری شدند. دو سارق مذکور به نام های علی و یحیی در مخفی گاهشان در سناباد دستگیر شدند. دیگر همدست آنان نیز به دام پلیس افتاد. نامبردگان به ارتکاب چند فقره سرقت از مغازه، منازل مسکونی، موتورخانه های کشاورزی و ویلاهای اطراف مشهد اعتراف کردند.

کشف سلاح غیرمجاز

اهواز- خبرگزاری فارس: 44 نفر از دارندگان سلاح غیر مجاز در اهواز و دیگر شهرستان های خوزستان دستگیر شدند. در بازرسی از منازل این افراد تعداد 22 قبضه سلاح جنگی و 25 قبضه سلاح شکاری کشف شد.

تریاک در حمام خانه

گناباد- خبرگزاری فارس: پلیس بخش کاخک گناباد از منزل یک نفر در این بخش 7 کیلو و 750 گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در سقف کاذب حمام جاسازی شده بود کشف کرد. در این رابطه دو نفر متهم دستگیر شدند.

سلاح های غیرمجاز در خانه

قزوین- خبرگزاری فارس: در بازرسی از منزل فردی در بخش ضیاءآباد از توابع شهرستان تاکستان، یک قبضه سلاح شکاری تک لول، 9 عدد فشنگ رولور، یک قبضه سلاح جنگی کرمی و 8 عدد فشنگ مربوطه و همچنین 5 کیلو شاهدانه خشک شده، 30 گرم باروت سلاح شکاری، یک قبضه سلاح بادی ساچمه زنی و یک عدد دینامیت خمیری به همراه چاشنی مربوطه کشف شد.

کشف مواد محترقه

قزوین- خبرگزاری فارس: 174 هزار و 353 عدد انواع مواد محترقه طی 24 ساعت گذشته در استان قزوین کشف شد. این مواد محترقه در بازرسی از مغازه فردی در شهر فارسجین از توابع شهرستان تاکستان توسط پلیس به دست آمد. در این رابطه چهار متهم دستگیر شدند.