آرشیو شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۸۷، شماره ۶۶۵۹
صفحه آخر
۲۸

کارگردان یوسف پیامبر با تاکید بر سفارشی نبودن این مجموعه؛

باکی از تبلیغ برای احمدی نژاد نداریم

فرج الله سلحشور نویسنده، کارگردان و تهیه کننده سریال حضرت یوسف (ع) با بیان اینکه دیدگاه مشترک من واحمدی نژاد ریشه دراسلام دارد، گفت: اینکه عده ای این موضوع را سیاسی می کنند و به سریال نسبت می دهند نشان آن است که در برکه انتخابات در حال غرق شدن هستند و به هر خار و خسی چنگ می زنند.

به گزارش ایرنا، در نشست خبری عوامل سریال حضرت یوسف (ع) فرج الله سلحشور درباره انتخاب داستان حضرت یوسف و ساخت این سریال گفت: قصه های قرآنی از کودکی دغدغه من بوده است. تعداد قصص انبیا بیش از دیگر کتاب های کتابخانه من است و از سال 60 به این مهم پرداختم.

وی درباره انبیا واولیای الهی واینکه چرا سراغ ساخت سریال حضرت یوسف رفته است، اظهار داشت: همه اولیای الهی برای من ارزشمند هستند و در ساخت این سریال هم بیشتر قالب و قصه برای من مهم بود. من اگر سراغ حضرت یوسف (ع) رفتم به این دلیل بود که داستان حضرت یوسف را بر خلاف آنچه تاکنون ساخته شده با بینش اسلامی همراه با نگاه اهل بیتی ارائه دهم و نگران این بودم که دیگران این سریال را ساخته و به سمت غربی بودن حرکت کنند.

سلحشور در خصوص سفرهای استانی عنوان کرد: بنیانگذار سفرهای استانی رهبر معظم انقلاب است. اگر ما تقلید کرده باشیم باید از محضر معظم له آموخته باشیم. دکتر احمدی نژاد را کسی در آن دوران نمی شناخت. در نگاه ما تفاوت هایی وجود دارد که مانع از این می شود بگوییم این کار تقلیدی است. ما از اینکه برای احمدی نژاد تبلیغ کنیم باکی نداریم و وظیفه خود می دانیم که حمایت کنیم اما با همه این احوالات حضرت یوسف برای تبلیغات احمدی نژاد ساخته نشده است.