آرشیو شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۸۷، شماره ۶۶۵۹
صفحه آخر
۲۸
اجتماعی

معاون دادستان تهران: دستور دستگیری واردکنندگان مواد محترقه غیرمجاز صادر شد

معاون دادستان تهران گفت: دستور شناسایی و دستگیری کسانی که اقدام به ورود مواد محترقه غیرمجاز می کنند صادر شده زیرا بخشی از این مواد به صورت غیرقانونی به کشور وارد می شود.

به گزارش ایسنا، محمود سالارکیا در حاشیه همایش سراسری قضات دادگستری استان تهران در جمع خبرنگاران در مورد اقدام انجام شده در رابطه با چهارشنبه آخر سال گفت: همانند هر سال انسجامی میان نیروهای انتظامی و قضائی در مورد ناهنجاری هایی که می تواند در چهارشنبه پایان سال اتفاق بیفتد، ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه هشدارهای لازم به فروشندگان مواد شیمیایی داده شده تا در این ایام از فروش این مواد خودداری کنند، ادامه داد: با نصب پلاکاردها و تراکت هایی در مراکز فروش مواد شیمیایی و محترقه غیرمجاز، هشدارهای لازم داده شده تا مردم به خرید و فروش این مواد در این ایام اقدام نکنند.

معاون دادستان استان تهران، خاطرنشان کرد: در این رابطه تعدادی از افراد شناسایی و دستگیر شده اند. در نواحی دادسرا دو شعبه ویژه در رابطه با این امور فعالیت می کنند که فعالیت شان در این ایام پررنگ تر است و یکی از امور که آنها مورد رسیدگی قرار می دهند، برخورد با کسانی است که اقدام به پخش و توزیع مواد محترقه می کنند.