آرشیو چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۸۷، شماره ۱۹۱۰
ورزشی
۱۲

مورینیو یا فرگوسن، کدام یک خداحافظی می کنند

این فینال های زودرس

شب دوم از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری چهار دیدار پیگیری می شود. در مهم ترین و حساس ترین این بازی ها منچستریونایتد میزبان اینترمیلان است. بسیاری از کارشناسان اروپا در انتخاب مهم ترین بازی امشب تردید دارند و معتقدند در چهار بازی فردا شب حداقل شاهد سه فینال زودرس هستیم.

رم - آرسنال: این دیدار در ورزشگاه المپیک رم برگزار می شود. رم در دیدار رفت با تک گل فن پرسی از آرسنال شکست خورد و می کوشد این ناکامی را جبران کند. د روسی یکی از بازیکنان تاثیرگذار رم از حضور در این بازی محروم است. سیمونه پروتا، فرانچسکو توتی و سیسینیو از آسیب دیدگان رم هستند که حضورشان در این بازی در هاله یی از ابهام قرار دارد.

منچستریونایتد - اینترمیلان: این بازی در اولدترافورد برگزار می شود. دیدار رفت دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید و اغلب کارشناسان معتقدند اندیشه های مورینیو برگ برنده اینتر برای این بازی است. در فهرست مصدومان منچستر نام هایی چون وس براون، جانی اوانز، وین رونی، جان اوشی، اورا و نویل مشاهده می شود و امکان حضور برخی از آنها وجود دارد. رویارویی مورینیو و فرگوسن از نکات جالب توجه این مسابقه است. فردا شب یکی از این دو باید از رقابت های اروپایی خداحافظی کند.

پورتو - اتلتیکو مادرید: این بازی در ورزشگاه دراگانیو پرتغال برگزار می شود و شاگردان آبل رسینو سرمربی اتلتیکو می کوشند تساوی دو - دو در بازی رفت را با یک پیروزی قاطعانه جبران کنند. اتلتیکو مادرید از تساوی جنجالی در داربی مادرید خسته است اما برای شکست دادن پورتو آماده به نظر می رسد.

بارسلونا - لیون: دیدار رفت دو تیم با تساوی یک - یک به پایان رسیده است.

این دیدار در ورزشگاه نوکمپ برگزار می شود و مردان گواردیولافرصت دارند صعود به یک چهارم نهایی را جشن بگیرند. آسیب دیدگی کارلس پویول شاید مهم ترین حادثه تلخ برای بارسا باشد و غیبت احتمالی ژاوی هرناندز می تواند به ضرر بارسا تمام شود.