آرشیو چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۸۷، شماره ۱۹۱۰
ورزشی
۱۳

جشن خداحافظی قهرمانان نامی ورزش ایران برگزار شد

ایسنا: شب گذشته مراسم خداحافظی هادی ساعی، علیرضا حیدری، علی دایی و حسین رضازاده در تالار وزنه برداری برگزار شد. در این مراسم که با همت سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک برگزار شده بود، افشارزاده تصریح کرد: آنچه قهرمانان را از سایرین مجزا می کند تلاش، عزم و همت آنهاست. قهرمانانی چون ساعی، توکلی، دایی، حیدری، رضازاده و دیگران با تمام وجود برای افتخارآفرینی کوشیده و مقام های ارزنده یی به دست آورده اند. باید برای آنان که برای به اهتزاز درآمدن پرچم کشور تلاش کرده اند، ارزش قائل بود. محمد علی آبادی رئیس سازمان تربیت بدنی نیز خاطرنشان کرد: ما مسلمانان رسوم زیبا و سنت های اخلاقی داریم که بار معنوی عمیقی دارد. احترام به ما حکم می کند از کسانی که برای ما تلاش کرده اند، قدردانی و تشکر کنیم. وی افزود: المپیک عرصه آدم های کم تجربه و کم مهارت نیست. همه دنیا می آیند افتخار کسب کنند و این چیزی است که قهرمانان را از دیگران مجزا کرده است. اینها با اعتقاد اسلامی و ایرانی به این جایگاه رسیده اند و لذا بر ما واجب است که از آنها قدردانی کنیم. علی آبادی گفت: این فرهنگ ماست که اگر از اینها قدردانی نکنیم شکر خدای را به جای نیاورده ایم. خوشحالم که افشارزاده در کمیته ملی المپیک این کار را کرد تا بتوانیم تشکر خود را نسبت به این چهار نفر به جای آوریم.

در این مراسم به علی دایی، حسین رضازاده، هادی ساعی و علیرضا حیدری لوح یادبود، تندیس و مبلغ 10 میلیون تومان از سوی موسسه مولی الموحدین اهدا شد.

در حاشیه این مراسم همچنین 40 نفر از مددجویان زندانی ناشی از جرائم غیرعمد مانند دیه تصادفات رانندگی در شهرهای کرج، تهران و اردبیل آزاد شدند و کلیه حقوق اولیای دم از سوی این موسسه پرداخت شد.

هادی ساعی در حاشیه این مراسم ضمن تشکر از کمیته ملی المپیک و سازمان تربیت بدنی گفت: امیدوارم این مراسم تداوم داشته باشد و از سایر قهرمانان که در سال های گذشته خداحافظی کرده اند و ما هنوز نتوانسته ایم از آنها تشکر کنیم، قدردانی کنیم. حیدری نیز این حرکت را باعث افزایش انگیزه برای ورزشکاران دانست و گفت: در این شرایط ورزشکار می فهمد که قدر زحمات و یک عمر تلاش ورزشکار را شناخته و برای زحمات او ارزش قائلند.