آرشیو پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۸۷، شماره ۴۱۶۶
سیاسی
۲

گزیده اخبار

وزیر کشور خبر داد: 400 میلیارد تومان تسهیلات دولت به شهرداری تهران

وزیر کشور از اختصاص 400 میلیارد تومان تسهیلات دولت به شهرداری تهران برای نوسازی بافت فرسوده خبر داد. صادق محصولی در بازدید از خبرگزاری برنا گفت: این تسهیلات به نوسازی بافت فرسوده تهران اختصاص داده شده است. وی اظهار داشت: ارائه تسهیلات دولتی برای نوسازی بافت فرسوده در این سطح در دولت های قبل سابقه نداشت و در دولت نهم این امر تحقق یافت. وزیر کشور ادامه داد: روز سه شنبه نامه پرداخت این تسهیلات را امضا کردم.

پایان پنجمین اجلاس رسمی دوره چهارم مجلس خبرگان

پنجمین اجلاس رسمی دوره چهارم مجلس خبرگان رهبری عصر دیروز با صدور بیانیه ای به کار خود پایان داد. نمایندگان مجلس خبرگان در این بیانیه با تاکید بر تعامل قوای سه گانه اعلام کردند که این امر یکی از رمزهای پیشرفت کشور است. در این بیانیه از سیاست های داهیانه رهبر معظم انقلاب دراجلاس حمایت از فلسطین در تهران تجلیل و خاطر نشان شده است: این سیاست ها ترسیم کننده استراتژی مسلمانان علیه صهیونیست ها است.

در اجلاس دیروز مجلس خبرگان رهبری حجت الاسلام حسن روحانی که نامزد کارپردازی هیات رئیسه مجلس خبرگان شده بود، رای لازم را به دست نیاورد. به گزارش ایرنا، حجج اسلام والمسلمین رئیسی و صادق لاریجانی به عنوان دو کارپرداز هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری انتخاب شدند.‎/