آرشیو پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۸۷، شماره ۴۱۶۶
حوادث
۲۲

حادثه ها

مرد جنایتکار «آلاباما» را به خون کشید

تیراندازی های سریالی در یکی از ایالت های امریکا دست کم 10 کشته و چندین زخمی بر جا گذاشت و بر موج نا امنی های این کشور دامن زد.

در این جنایت های هولناک که سه شنبه به وقت محلی در جنوب ایالت «آلاباما» و در دو شهر «سامسون» و «جنیوا» رخ داد، مرد جنایتکاری ابتدا به یک خانه رفت و پنج تن را که گفته می شود اعضای خانواده اش بودند، به رگبار بست.

سپس سوار بر خودرو به ایستگاه پمپ بنزین، فروشگاه و خودروی گشتی بی رحمانه به سوی مردم آتش گشود. اما سرانجام وی در عملیات تعقیب و گریز پلیسی، در یک کارگاه فلزکاری با گلوله پلیس از پا درآمد. در این تیراندازی های خونین 10 شهروند کشته و 13 تن زخمی شدند. پلیس و مقام های امریکا این حمله را وحشیانه توصیف کرده و خواستار رسیدگی فوری به این پرونده پیچیده شده اند.

مقامات پلیس فدرال نیز در بیانیه ای اعلام کردند امکان افزایش تلفات تیراندازی ها وجود دارد، چرا که گزارش های موجود نشان می دهد مرد تیراندازی به سوی مردم خیابان آتش گشوده است. مرد جنایتکار 30 گلوله شلیک کرده و در این میان یکی از افسران پلیس محلی نیز با یک گلوله شلیک شده توسط وی مجروح شده است. از سوی دیگر ماموران پلیس در پی جست و جوهای خانه به خانه در نزدیکی محل تیراندازی ها یازدهمین جسد را یافتند. با این حال هنوز مشخص نیست که آیا این فرد نیز در رابطه با این تیراندازی ها کشته شده یا نه.

سقوط هواپیما با 2 هزار تن کوکائین

هواپیمای حامل دو هزار تن کوکائین در شمال هندوراس سقوط کرد. به گفته معاون وزیر امنیت هندوراس، هواپیما حامل دو هزار تن محموله کوکائین بود که در شمال این کشور و نزدیکی شهر «ال نگریتو» سقوط کرد. حدود یک هزار کیلوگرم از این مواد در آتش سوزی هواپیما نابود شده و خلبان هواپیما نیز در آتش سوزی کشته شده است.