آرشیو سه‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۸۷، شماره ۴۱۶۹
صفحه آخر
۲۸

با گزینش 4 فیلم فهرست اکران نوروزی تکمیل شد

گیشه سینماهای ایران در هفته پایان سال گزینه های اکران نوروزی کامل شد

فیلم سینمایی «بیست» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی به عنوان آخرین گزینه اکران های نوروزی تعیین شد.

به گزارش خبرنگار «ایران» این فیلم توسط مؤسسه فیلمیران پخش خواهد شد و گروه سینمایی عصر جدید میزبان این فیلم در ایام نوروز خواهد بود.

بیست را پوران درخشنده تهیه کرده و پرویز پرستویی، مهتاب کرامتی، حبیب رضایی، علیرضا خمسه، فرشته صدرعرفایی نقش های اصلی این فیلم را بر عهده دارند.

با ترکیب این فیلم در کنار وقتی همه خوابیم (بهرام بیضایی)، درباره الی (اصغر فرهادی)، سوپراستار (تهمینه میلانی) و اخراجی ها2 (مسعود ده نمکی) مجموعه اکران نوروزی را تشکیل می دهد و از28 اسفند ماه نمایش آنها آغاز خواهد شد. این در حالی است که فیلم های روی پرده تا این روز به نمایش خود ادامه می دهند.

در میان فیلم های روی پرده شبی در تهران (بهرام کاظمی) به فروشی معادل 92 میلیون تومان دست یافت. قند تلخ (محمد عرب) هم پس از 14 روز نمایش در 4 سینما 6 میلیون تومان فروخت.

ستاره می شود (فریدون جیرانی) نیز پس از 25 روز نمایش در 12 سینما به فروشی معادل 71 میلیون تومان دست یاف

گناه من (مهرشاد کارخانی) نیز پس از 26 روز نمایش در 10 سینما به فروشی معادل 68 میلیون تومان رسید و کتونی سفید (محمدابراهیم معیری) نیز پس از 26 روز نمایش در 9 سینما 32 میلیون تومان فروش کرد.

سوگند (شاپور قریب) هم پس از 26 روز نمایش در 6 سینما 17 میلیون تومان فروخت. ایستگاه بهشت (نادر مقدس) هم پس از 42 روز نمایش در 5 سینما به فروش 82 میلیون تومانی دست یافت.